Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › VIDEO. Bra men tyst.
-
VIDEO. Bra men tyst.
Publicerad av hildingdude på 3 september, 2009 vid 07:46Nu funkar den jäveln fast det är ingen musik till ännu! 😛
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=XfpGDkoUfPI”]YouTube – put your best music on ´cus this is silent.[/ame]
Hoppas ni tycker om den.
Behöver fortfarande boende i Halmstad.
Behöver fortfarande hjälp med min j*vla data. =)Peace
hildingdude svarade 15 år, 7 månader sedan 13 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Go rulle Anton! Kommer bli nice när du får till lite musica:)
-
är man inte under-riggad med 16 blir de onekligen mera fart.
Det kommer inte bli någon musik till mitt program funkar fan inte. -
hildingdude;572793 wrote:är man inte under-riggad med 16 blir de onekligen mera fart.
Det kommer inte bli någon musik till mitt program funkar fan inte.Då får man väl sitta och sjunga själv då, synd bara att man har sångröst som en fiskmås
-
Haha fan high screen e kass ser ut som man kör med kiten på månen. Gött kött Antski, använder du Divide nåt ella?
-
Snyggt anton ,kul med lit ihop klipp från sommaren! Körde lit hoffmaestro till videon. Den där kickern i LA va int lit brant.
-
Meh Sofia det e ju HIGH SCREEEEEEEN! Den e inte alls lika brant i varken wide eller normal screeeeeen.
-
Fett Anton, du ar en riktig talang, snyggt kort
Fixa en battre kamera asap 🙂
-
Gött Anton, synd att du inte är lika bra på att rendera film som du är på att kitea, väldigt fyrkantigt det där 🙂
-
Snyggt,
ganska varierat för att enbart vara freestyle/wakestyle, och imponerande åkning Anton!
Du kan (nog) gå hur långt som helst mannen…Hur ser livsplanen ut framöver?
Vad plugga, hur länge och var?
Hur går det med kite-karriären under tiden?Vill inte påverka dig för mycket men tänk på följande, oavsett vad du vill bli framgångsrik i (om du nu vill det)…
För att ”lyckas”/bli bäst/bra på något (sport/yrke mm) så krävs det:
– En tydlig målbild, som är framtidsinriktad och sporrande (ger en känsla av glädje).
– För att nå ett mål krävs att du verkligen; vill, tror och tänker genomföra. Dessutom måste alla parametrar vara påverkningsbara.
– Bra självförtroende (positiv självbild i sammanhanget)
– Offensiv och positiv attityd (men samtidigt ödmjukhet)
– Harmoni & Balans i livet (känsla av att höra hemma och ha kontroll över sitt liv)
– Uthållighet, och för det krävs det en ”äkta” inre drivkraft, samt att man inte gör ”rovdrift” på sin egen vilja (ex: Kita tillräckligt ”lite”/korta sessions för att du ska längta till nästa session direkt…).
– Slutligen, DU MÅSTE TYCKA ATT DET ÄR ROLIGT (på lång sikt…)…Och om målet är att bli en ”legend”;-) krävs det dessutom helt öppna sinnen och att aldrig följa ”alla andra”…
OBS! Dom här påståendena/tipsen är inte bara egna tankar, utan taget från ett antal föreläsningar med framgångsrika idrottsmän, idrottspedagoger, entreprenörer mm.
Det är ditt liv och du bestämmer själv…
Önskar dig lycka till oavsett hur du väljer:-)!Ses på vattnet dude! I em blir det feta sväll:-)
-
above_the_law;573123 wrote:Snyggt,
ganska varierat för att enbart vara freestyle/wakestyle, och imponerande åkning Anton!
Du kan (nog) gå hur långt som helst mannen…Hur ser livsplanen ut framöver?
Vad plugga, hur länge och var?
Hur går det med kite-karriären under tiden?Vill inte påverka dig för mycket men tänk på följande, oavsett vad du vill bli framgångsrik i (om du nu vill det)…
För att ”lyckas”/bli bäst/bra på något (sport/yrke mm) så krävs det:
– En tydlig målbild, som är framtidsinriktad och sporrande (ger en känsla av glädje).
– För att nå ett mål krävs att du verkligen; vill, tror och tänker genomföra. Dessutom måste alla parametrar vara påverkningsbara.
– Bra självförtroende (positiv självbild i sammanhanget)
– Offensiv och positiv attityd (men samtidigt ödmjukhet)
– Harmoni & Balans i livet (känsla av att höra hemma och ha kontroll över sitt liv)
– Uthållighet, och för det krävs det en ”äkta” inre drivkraft, samt att man inte gör ”rovdrift” på sin egen vilja (ex: Kita tillräckligt ”lite”/korta sessions för att du ska längta till nästa session direkt…).
– Slutligen, DU MÅSTE TYCKA ATT DET ÄR ROLIGT (på lång sikt…)…Och om målet är att bli en ”legend”;-) krävs det dessutom helt öppna sinnen och att aldrig följa ”alla andra”…
OBS! Dom här påståendena/tipsen är inte bara egna tankar, utan taget från ett antal föreläsningar med framgångsrika idrottsmän, idrottspedagoger, entreprenörer mm.
Det är ditt liv och du bestämmer själv…
Önskar dig lycka till oavsett hur du väljer:-)!Ses på vattnet dude! I em blir det feta sväll:-)
Jag har nog ingen direkt livsplan som det är just nu. Jag tror att jag hoppar av högskolan och drar ner till Brasilien med Mikael.
Just nu har jag inga planer som går längre fram än ett halvår. Jag tycker bara att de är så jävla roligt att kita oavsett vart jag är i världen. Utomlands är de sjukt roligt att träffa nya människor och lära sig nya saker. Men det roligaste är när man kommer hem och träffar alla som inspirerar en och man kan ha en session i regnet och bara tycka att de är jävligt gött att vara hemma igen ett tag.
Jag måste säga att hela robsport Teamet inspirerat och taggat mig somfan ända sedan jag började fastän dom inte var teamåkare på flexi och best på den tiden. Nils, Linus, Mike B, Nicke L, Vicky och många fler som jag stöter på när jag är ute tagar mig också otrolig mycket.
Vidare borde jag också tacka alla sponsorer som har stöttat mig och låtit mig leva min dröm det senaste året. kitekraft, kahuna travel och framför allt pappa som bygger sjuka brädor till mig!-Kite For Life-
-
hildingdude;573188 wrote:Jag har nog ingen direkt livsplan som det är just nu. Jag tror att jag hoppar av högskolan och drar ner till Brasilien med Mikael.
Just nu har jag inga planer som går längre fram än ett halvår. Jag tycker bara att de är så jävla roligt att kita oavsett vart jag är i världen.ag måste säga att hela robsport Teamet inspirerat och taggat mig somfan ända sedan jag började fastän dom inte var teamåkare på flexi och best på den tiden. Nils, Linus, Mike B, Nicke L, Vicky och många fler som jag stöter på när jag är ute tagar mig också otrolig mycket.
Det är gött att se dig på vattnet, fasen va grym du blivit Anton, tycker du gör helt rätt att upptäcka världen medans du är ung, kåt och ej har något större ansvar.
-
Kul session in Torkel senast Anton, liksom på videon varierad åkning.
Logga in för att svara.