Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Video rhodos :d
-
Video rhodos :d
Publicerad av hildingdude på 9 augusti, 2009 vid 16:21[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=og3imqjSuGI”]YouTube – rhodos[/ame]
Om någon annan lyckas få upp själva videon e de nice =)
=) hoppas ni gillar 😀brushanen svarade 16 år, 2 månader sedan 13 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
ser riktigt gött ut anton! alltid kul med film, du rippar!
men vad hände med att du skulle köra boots o draken lågt?
hur många incidenter har du haft med vindsurfare? hehe -
Aloha för en fet kung fu!!
lite lite power i freestylemovesen för min smak men alla är vi olika 🙂
-
Fett, fetast är att du kör med pungskydd only
Syns i Aussie om inte du blir nerslagen av en vindsurfare innan 🙂
-
Snyggt Anton. Jag gillar dina KGBs och blindtrick där du slänger in grabbar. Men faan vilken sunkig komprimering på filmen. Fast du spenderar väl tiden på vattnet istället för framför datorn.
-
Du har det gött du Anton , det är bra du sköter dig!
När får vi se den andra filmen du skrev om i bloggen hehehe! -
Skön rulle och skön åkning med mycket glädje Anton:-)!
Var det Micke och du som körde?
Gillar grabsen, KF:n, kitelooparna i början och den där ”åka på fel sida kanten och poppa”, ha ha.
Kör hårt! -
stebe;565192 wrote:Snyggt Anton. Jag gillar dina KGBs och blindtrick där du slänger in grabbar. Men faan vilken sunkig komprimering på filmen. Fast du spenderar väl tiden på vattnet istället för framför datorn.
Kollade jag på fel film… Jag såg inga kgb´s.
Men jag såg en nice BJ med grab…
Antar att ni inte dricker öl med vindsurfarna på kvällen… 😀 -
Gadget;566788 wrote:Kollade jag på fel film… Jag såg inga kgb´s.
Men jag såg en nice BJ med grab…sorry det fattades ett halvvarv, men om man skall vara riktigt petig så är väl det faktiskt Backroll to blind med Airpass, iaf den jag syftade på.
-
stebe;566873 wrote:sorry det fattades ett halvvarv, men om man skall vara riktigt petig så är väl det faktiskt Backroll to blind med Airpass, iaf den jag syftade på.
Ja eller Aerial B2B eller B2B med airpass, kalla det vad du vill.. 😀
-
vilka tråkiga kommentarer . vi lägger upp en film för att visa er hur fint det är nere i prasonisi på rhodos och det ni lägger fokus på är kraften i antons trick .
-
Verkar vara ett känsligt område det här med power, tyckte filmen var rätt nice det är sällan man ser så fina kung fuus. Nästa gång kan ni ju säga till i förväg att ni endast vill ha beröm och ingen kritik alls så vet man.
Fett me film!
-
dabban;572047 wrote:vilka tråkiga kommentarer . vi lägger upp en film för att visa er hur fint det är nere i prasonisi på rhodos och det ni lägger fokus på är kraften i antons trick .
jaha sorry, jag ska titta igen och bara titta på bakgrunden.
Logga in för att svara.