Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vikingstrand idag
-
Vikingstrand idag
Publicerad av vogon-jeltz på 8 oktober, 2007 vid 17:21Du som var där idag som hade en kompis som kanske skulle vara intresserad av mina kites kan Maila mig här>>>>>>>> Matthe_w@hotmail.com
Mathias….
larssa svarade 18 år sedan 5 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
Borttagen användare
Borttagen användare8 oktober, 2007 vid 18:51Haaallå ja. Jag gav han din mailadress.
Jag håller utkik här på forumet nästa gång det blir vind så ser jag vart ni drar.
Ha det fint!Philip
-
@Phillken 420690 wrote:
Haaallå ja. Jag gav han din mailadress.
Jag håller utkik här på forumet nästa gång det blir vind så ser jag vart ni drar.
Ha det fint!Philip
Gött jag svara på hans mail precis
-
Japp, jag är också på och hoppas att man får testa sin nya 9:a!
Tyvärr inte några bra bilder från igår men men! -
hehe nä inte så värst bra men dom kunde blivit blodigare om jag hade landat på bryggan.
Tydligen hade vi tvättid imorgon så det smög sig med kitandet för min del.
Men på fredag är jag på.
Ska försöka få ner killen från robsport så att man får testat Best kiten.
Har eventuellt fått sålt alla mina kiter, 2 av dom är säkra iaf :).
Jag kan komma ner en sväng och fotta imellan tvätterna messa mig om ni kör efter 4:a -
Gött, nytt är alltid härligt, nästan som Julafton!
Tvätta när det blåser, är du rolig eller! Tur att man har en tjej som inte kitar och tar hand om tvätten när jag måste kita! -
Verkar inte bli mycket vind i morgon, men om det blir är det någon som kan sticka ut på dagen, typ 12?
-
Blåser ju inte så mycket!
Ser väl bättre ut inför morgondagen?
Jag vet att du är jä…gt sugen på att få rigga dina kartongnya drakar men tror nog att du får vänta nån dag till!Kanske ökar framåt em, fast då kan du inte ju!
Synes och hörs!
-
Det e förjävligt!
Nu sitter man här med splirrans nya kites är ledig och har blivit lovad vind. Så e det ingen vind. Torsdag em lagom till jag börjar jobba skall det bli vind. Jag blir så trött =(
Funderar på om det e tillräckligt med vind så jag kan köra med 13 kiten och mina inlines 😉 -
Ja usch vad synd det är om dig.
Men till helgen då jävlar om det inte behagar blåsa.
Får väl se om det funkar nu på fredag oxå -
Ja, vi får hoppas att vi kan få en heldag till helgen!
Troligtvis skall det nu blåsa på fredag, då kör vi så det ryker på Viking!:laugh:
Logga in för att svara.