Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Viktig info om slingshot FUEL -06 och -07

• Viktig info om slingshot FUEL -06 och -07

Publicerad av psychonauten på 17 september, 2007 vid 23:16

Jag har lyckats få information om att just dessa årsmodeller har blivit angripna av en giftig mögelsvamp som fanns på fabriken i Kina. OM du äger en kite av dessa årsmodeller (Speciellt storlek 7,9 och 11m2) så rekommenderar jag att du säljer dom till mig, nu innan dom faller sönder helt, och du dör i en plågsam mögelsvampsinfektion.

Bara en tanke för att jag bryr mig om mina fellow kiters, och skulle må dåligt av att se någon drabbas nu när jag fått förhandsinfo.

Det går bra att PM:a mig.

nundy svarade 17 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jonaish

Medlem
    18 september, 2007 vid 07:44

haha… först trodde jag fan på det, men sen tänkte jag till å skrattade lite av lättnad 😀

• danneee

Medlem
    18 september, 2007 vid 07:48

@psychonauten 415986 wrote:

Jag har lyckats få information om att just dessa årsmodeller har blivit angripna av en giftig mögelsvamp som fanns på fabriken i Kina. OM du äger en kite av dessa årsmodeller (Speciellt storlek 7,9 och 11m2) så rekommenderar jag att du säljer dom till mig, nu innan dom faller sönder helt, och du dör i en plågsam mögelsvampsinfektion.

Bara en tanke för att jag bryr mig om mina fellow kiters, och skulle må dåligt av att se någon drabbas nu när jag fått förhandsinfo.

Det går bra att PM:a mig.

Tror f-n att det drabbat min 04:a också. Det är en 9:a i bra skick förutom mögelsvamp då, din för 2500SEK 🙂 …

Mvh

Danne

• psychonauten

Medlem
    19 september, 2007 vid 09:20

@jonaish 416022 wrote:

haha… först trodde jag fan på det, men sen tänkte jag till å skrattade lite av lättnad 😀

Speciellt som -08:orna kommer att innehålla spår av mjältbrand.

• nundy

Medlem
    19 september, 2007 vid 13:59

@psychonauten 416329 wrote:

Speciellt som -08:orna kommer att innehålla spår av mjältbrand.

Sporer av mjältbrand menar du väl… hi hi

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Viktig info om slingshot FUEL -06 och -07

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.