Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilken arsmodell pa seglet???

• Vilken arsmodell pa seglet???

Publicerad av bergelin på 3 maj, 2005 vid 11:33

Nar jag kopte min forsta brada fick jag med det har seglet och som ar det enda segel jag har under 4.5. Det ser ju sjukt Disco ut sa man tycker ju att det borde vara fran borjan av 90-talet kanske?? Det jag blir forvanad over ar att det ar i grymt bra skick och riktigt skont.. (Korde med det senast for en vecka sedan) Men ar det nagon som vet fran vilket ar det ar? Vore kul att veta.. Det heter ”Wallen Sails Stuntwave 4.0”.

http://i01eribe.island.liu.se/vindsurf/bilderapr05.html

Tack // Erik

bergelin svarade 20 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2005 vid 11:38

ahh-nostalgi, kan mycket väl vara en sen 80-talare, typ 88?

/rip on

• bergelin

Medlem
    3 maj, 2005 vid 11:42

Haha.. Da var det aldre an vad jag trodde.. Ju aldre desto battre!! smile.gif 80-talet.. Mitt segel, Human League och Glenn Hysen i Sparbanken-shorts..

• stinger

Medlem
    3 maj, 2005 vid 12:15

Kolla in min ”gubbe” ute till vänster. Seglet jag kör med där är ett Stuntwave 4.5 kvm. Om jag inte minns helt fel så köpte jag det på Allt för sjön-mässan 1992 fjolårsmodell så 1991 på mitt segel.

Tycker som du att det är ett mycket skönt segel som det är bra drag i och samtidigt kan trimmas till att tåla mycket vind.

• bergelin

Medlem
    3 maj, 2005 vid 12:20

Det ar ju grymt.. Ser att du ar fran Linkeboda.. Dar jag pluggar till vardags. (Har varit pa Irland under 1 ar) Det kan alltsa bli sa att tva (2!!!) Disco-Stuntwave ar ute pa Roxen samtidigt i host.. Harliga tider.. grin.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications