• pepa

Medlem
    30 januari, 2004 vid 05:17

Ööhhh??? Nae! Kanske inte. Värdelösa handlepass men det är ca 20 olika. Mobe, frontmode, Martintricket, Slim Chance, KGB fast inte upponer, Mobe med snurr plus några till. Värdelösa men ändå.

• pepa

Medlem
    30 januari, 2004 vid 05:23

Finns bara ett gött trix i Flow, FET raley till HP levererad av mr KUNG.

• kalabra

Medlem
    30 januari, 2004 vid 07:10

Handelpasses är tunga grejor, blir lite väl många bara… Men som sagt Vari är kungen, ingen gör tricken lika högt och rent som han.
    Spacemonkeys får **** av mig.

• sidpiraya

Medlem
    30 januari, 2004 vid 11:00

Ja Flow ær ok, men i mitt tycke før mycket utfyllnad de kunde lætt drat ner den till halva tiden.

/Michael

• pepa

Medlem
    30 januari, 2004 vid 13:37

Plug N’ Play eller Robbys gamla rulle RIP skulle jag kört på. Visst, det är vindsurfingfilmer men jävlar va de satsar. Jag kraschade 100% av alla trick jag ville sätta stenhårt i en vecka men kände ändå att jag satsade alldeles för lite när jag så dem. Jag börjar hålla med om att kite är en jävligt mesig sport, i alla fall om man jämför den med vindsurfing i vågor och najs vind.

• kitelife

Medlem
    31 januari, 2004 vid 09:22

Vad vi behöver e att du visar hur man gör istället ; ) men du åker ju iväg och kitear nånannanstans istället hela tiden…

//Pan

• eric_w

Medlem
    26 december, 2005 vid 16:18
  • tomten

Medlem
    17 augusti, 2006 vid 09:10
    Pepä wrote:
    Plug N’ Play eller Robbys gamla rulle RIP skulle jag kört på. Visst, det är vindsurfingfilmer men jävlar va de satsar. Jag kraschade 100% av alla trick jag ville sätta stenhårt i en vecka men kände ändå att jag satsade alldeles för lite när jag så dem. Jag börjar hålla med om att kite är en jävligt mesig sport, i alla fall om man jämför den med vindsurfing i vågor och najs vind.

vindsurfar du med pepä ???

• zo0

Medlem
    13 januari, 2007 vid 23:00

tror inte det 😛

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.