Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vilken freestyle bräda?
- 
7.2 borde itne vara några problema att tricka med. jag kör 7.0 och det är ingen jättegrej. Bara man har lite bredd på brädan. jag kör 7.0 på 65cm bred rrd med fint resultat som sagt. 
- 
nått kilo eller två under 70kg. Men föresten så förutsatte jag att ditt 7.2 var nått freemove/freestyle. Annars kan det bli jobbigt. 
- 
de e ett gaastra pulse så de e väl nått freemove aktigt tror ja. har upptäkt att dom säljer twister 102an från 02 på skidsport för 7000. kanske kan va nått. iof 02or men då får man ju också brädan inom en snar framtid. 
- 
hehe. en fråga till bara  . hittat en som säljer en tabou 360 på 98 liter från 02. e detta nått för mig eller? storleken värkar ju rätt å så. men e detta en ren freestyle me bra pop? . hittat en som säljer en tabou 360 på 98 liter från 02. e detta nått för mig eller? storleken värkar ju rätt å så. men e detta en ren freestyle me bra pop?
- 
kan låta medlea att jag planade först igår på mina prylar. 
 långt innan nån annan just då.sen på kvällen kom S Kläppe, Anna Jönsson och Cissi södergren så då hade jag inte mycket att sätta emot… 
Logga in för att svara.