- 
		vilken våtdräkt!?Jag har tänkt köpa en ny våtdräkt men har svårt att välja vilken. Är det någon som har erfarenhet av Gul contour steamer 5/3 respektive neilpryde 3000 SD 5/3? 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vilken våtdräkt!?
Jag har tänkt köpa en ny våtdräkt men har svårt att välja vilken. Är det någon som har erfarenhet av Gul contour steamer 5/3 respektive neilpryde 3000 SD 5/3?
lägg till 600spänn o köp en ripcurl Stinger 5/3… snyggare, varmare och skönare 
Svar till:
Jag har tänkt köpa en ny våtdräkt men har svårt att välja vilken. Är det någon som har erfarenhet av Gul contour steamer 5/3 respektive neilpryde 3000 SD 5/3?
[/ QUOTE ]
Jag har NP 3000 och är mycket nöjd me den. Tätar gött. Ful som fan är den men den e ju billig, typ 1600 kr. Ett par feta skor och torrhandskar så e de gjutet. Isen har precis släppt i Stockholm och vi var i vattnet i förrgår. Märkte ingenting (att det var kallt). GUL är ju lite snyggare. Stingern ännu snyggare. Maui Magics Steamers dock absolut snyggast!
Men e man ful som stryk själv så ä de ju skitsamma.
(INTE dig jag menar)
Fick min nya NP 5000 idag, ganska lik föregående årsmodeller. Lite dyrare men varm.
Jag har en NP 3000 5/3 och är helt klart nöjd. Åkte till november med den i höstas!
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vilken våtdräkt!?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.