Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vill bara visa en grej!
-
Vill bara visa en grej!
Publicerad av skanepaul på 21 augusti, 2009 vid 06:50Jävligt najs bräda! POP!!
skotten svarade 16 år, 2 månader sedan 10 Medlemmar · 34 Svar -
34 Svar
-
Mmm, provade den igår. Riktigt sjukt nice faktiskt. Nu sitter jag här o kan inte bestämma mig om jag ska fortsätta köra Thorn FC eller köra Momentumen. Båda är riktigt nice på sina sätt. Thornen är ju sjukt nice i platt och den är väldigt lätt o eftersom jag kör bara Habo eller LA under sommaren o Woodies på vintern så den är perfa för det. Momentumen har ju dock lite rocker o jag gillar det skarpt o den var riktigt nice i platt den med men vägde lite mer och jag är van vid lätta brädor. Att man måste bestämma sig! =)
-
hahaha, va det en ny bräda alltså?
Av nån anledning såg allt ut som -02.och jag som tyckte grafiken på min nya spleene var ful.
steve urcle designs kitegear… again. men men, utseendet är ju inte allt. 🙂 -
pjoter;568992 wrote:hahaha, va det en ny bräda alltså?
Av nån anledning såg allt ut som -02.och jag som tyckte grafiken på min nya spleene var ful.
steve urcle designs kitegear… again. men men, utseendet är ju inte allt. 🙂Ingen kommentar!
Snygg bil du har/hade förresten…
-
haha tack.
viola är sjukt vacker. är din bräda så fin att den har ett namn 😉Inte meningen att hoppa på dig men tycker du verkligen den är snygg alltså? jag kan ärligt säga att jag tycker min nya bräda är ful, tyvärr är det just den brädan jag vill ha, trots grafiken.
-
Haha viola!
Det tycker jag absolut, sen första gången jag såg den. Men skit i hur den ser ut nu, den är sjukt najs!
-
Sam Bell som har varit med och påverkat mycket tycker inte att brädan är klar, han hoppas få igenom alla sina åsikter till nästa år och att den då ska vara full wakestyle. Men är säkert en okej ingångsbräda eller bra för freestyle.
Saxat från Sams inlägg i Scoopen:
i am on the team and helped the momentum happen, we almost didnt have it.. but this has loads more rocker, wider in the tips its such a suck press board. the 136 is in the pipeline. i am using the 134 on watsons close toes and for sliders its really good.
next year it will be full darkside! i have some video and pictures that are coming…. dont hate on it till you tried it. im changing it and taking over slowly and it has binding inserts -
Pepä;569049 wrote:Sam Bell som har varit med och påverkat mycket tycker inte att brädan är klar, han hoppas få igenom alla sina åsikter till nästa år och att den då ska vara full wakestyle. Men är säkert en okej ingångsbräda eller bra för freestyle.
i am on the team and helped the momentum happen, we almost didnt have it.. but this has loads more rocker, wider in the tips its such a suck press board. the 136 is in the pipeline. i am using the 134 on watsons close toes and for sliders its really good.
next year it will be full darkside! i have some video and pictures that are coming…. dont hate on it till you tried it. im changing it and taking over slowly and it has binding insertsPrecis som jag misstänkte då! Fett kul!
Jag hade velat ha den 138.
-
Haze;569053 wrote:Varfør slæppa en halv klar bræda før då?
För att den fortfarande är bättre än många andra brädor på marknaden.
-
Haha, de e gott att vi har olika smak. 🙂
Nej, jag ville bara retas lite för grafiken, brädan är säkert asgo, sitter det One på eller? testar den gärna om du råkar ha min storlek, typ 44-45.
-
Pepä;569049 wrote:Sam Bell som har varit med och påverkat mycket tycker inte att brädan är klar, han hoppas få igenom alla sina åsikter till nästa år och att den då ska vara full wakestyle. Men är säkert en okej ingångsbräda eller bra för freestyle.
next year it will be full darkside! i have some video and pictures that are coming…. dont hate on it till you tried it. im changing it and taking over slowly and it has binding insertsJapp, stämmer bra. De har höga ambitioner för Momentum under nästa modellår. Jag måste döda er om jag berättar men det kommer bli fett. Ehm… fetare!
-
Haze;569053 wrote:Varfør slæppa en halv klar bræda før då?
😛 Det är han som inte tycker den är en pure wakestylebräda än, resten av R&D-teamet tycker väl att den är grym antar jag.
-
pjoter;568992 wrote:hahaha, va det en ny bräda alltså?
steve urcle designs kitegear… again. men men, utseendet är ju inte allt. 🙂vaddå utseendet är inte allt.. klart det är.
säger som min gamla fotbollstränare sa:
– det viktiga är inte att spela bra, utan att se snygg ut. -
Hehe, men nu råkar det vara så att den där brädan är jävligt snygg. Färgerna gör sig dessutom sjukt bra på bild. Bara för att killen som kör tyska brädor och blommiga bilar inte tycker den är snygg betyder det inte att det är så =)
Logga in för att svara.