Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill du också ha bra tryck i seglet…

• Vill du också ha bra tryck i seglet…

Publicerad av gurra1978 på 26 november, 2003 vid 21:19

…när du reser utomlands? Då kanske denna ö kan vara något för dig. Med en landningsbana några meter från en fin sandstrand kan du få smaka på vindar från en riktig jumbojet. Jag la upp några coola filmer här som jag hittade på nätet. Kolla speciellt på: af747-dept-09 men de andra är också sevärda.

henkee svarade 21 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • boman

Medlem
    26 november, 2003 vid 22:03

Va faan är det där, och var är det någonstans verkar var någon fransk kolloni ö?

Sjukt att dra igång en jumbo med mäniskor och bilar bakom för full take off.
    Här i Bromma ”volvo aero” gasar vi för fullt med dessa JT-9 från bla. 747,Big POWER, vill inte stå bakom som dom där på stranden gjorde, fullkomligt crazy laugh.gif

Ska vi segla på Söndag Kapellskär?

• gurra1978

Medlem
    26 november, 2003 vid 22:11

Självklart ska vi segla på söndag.

• boman

Medlem
    26 november, 2003 vid 22:25

cool.gif

• semivaken

Medlem
    27 november, 2003 vid 00:15

tar du mazdan?? du har inte lust att klæmma in en extrabræda på taket? cool.gif
    ær i køpenhamn och ær vældigt sugen på demo hypern, men jag flyger och det var inte garanterat med plats før ”surfbrædor” fast det var dock gratis om det fanns plats och det ær en helt nyøppnad stræcka så det kanske går wink.gif… fårse om jag lyckas løsas finanseringen också hehe…

men om du har plats på sønda så ær jag på med mistralen i varjefall… cool.gif
    //jeppe

• karapp

Medlem
    27 november, 2003 vid 06:37

fan, ni har inga motorer över att placera på kobbarna runt göteborg wink.gif

• henkee

Medlem
    28 november, 2003 vid 11:48

Grymma filmer Gurra!! Kolla särskilt de som flyger iväg på stranden på ”af 747 dept…”. Segelstorlek där…..??? Finns det 0.5m2??

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill du också ha bra tryck i seglet…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.