Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vill ha en bra stor pump!
-
Vill ha en bra stor pump!
Publicerad av hbgkitare på 12 augusti, 2009 vid 14:22Tips på vart man köper en hållbar stor pump! Såg att det fanns en stor Naishpump på Fahlens men den var slut så kom gärna med bra tips!
gurra_g svarade 15 år, 8 månader sedan 12 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
North’s pumpar är stora och bra. Vet dock inte vart du hittar dessa i närheten.
http://www.bigwinds.com/kite/category/50/product/400 -
Alla pumpar e dåliga…. När jag börja fick man handpump till nahjs
-
BILTEMA elektrischka e super nice och sweet
Elektrisk luftpump, uppladdningsbar
CE-märkt. Lämnar stora luftvolymer med lågt tryck. Drivs med inbyggd ackumulator. Anslutningsnippel och 3 olika munstycken ingår. Laddning sker via nätadapter till vägguttag, 230 V. Laddningstid: 10–16 h. -
Vem har brist på pumpar… jag har 5 tror jag efter olika kites och de håller alltid.
Slingshot Jenna J är ganska stor, ja de e ju hon också iofs. =) -
Dom här håller rätt bra för oss.. Men alla pumpar suger ju faktiskt.
http://www.kitekraft.se/ozone-pump-med-tryckmatare.html
Finns hemma me förståss. -
hakisch;565897 wrote:BILTEMA elektrischka e super nice och sweet
Funkar det? Lågt tryck…
-
Jag var för övrigt också förbi biltema… de har en pump som iaf till utseendet i princip är identisk med de flesta ”märkes”-pumpar men de kostar ju inte en tredjedel.
-
samma som Johan. Biltemas, jysk och jula har alla pumpar för en 100:dring. Jag tycker bra kitepumpar suger men dessa är ännu sämre. Samtidigt så pumpade jag min kite 15 gånger med en sån på semesterresa i Australien. Och håller dom mer än en tredjedel av tiden en kitepump håller så är det ju bra ekonomi också 🙂
-
hakisch;565897 wrote:BILTEMA elektrischka e super nice och sweet
Elektrisk luftpump, uppladdningsbar
CE-märkt. Lämnar stora luftvolymer med lågt tryck. Drivs med inbyggd ackumulator. Anslutningsnippel och 3 olika munstycken ingår. Laddning sker via nätadapter till vägguttag, 230 V. Laddningstid: 10–16 h.Tar det inte sjukt lång tid o pumpa med den? Och blir det inte lite för dåligt tryck?
Vart o sniffat på en sån många gånger.. Den är ju billig osså.. Så trött på o pumpa!
Logga in för att svara.