Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vill köpa en Bag, i Sthlm.
-
Vill köpa en Bag, i Sthlm.
Publicerad av anonym-anvandare på 17 april, 2003 vid 15:04Skulle vilja köpa en beg. bag eller en ny om någon vet vart jag kan hitta ett skysst ställe med kite prylar.
Hälst omg, flyger på tisdag
bag till en 1.80 bräda.
anonym-anvandare svarade 22 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
tjena
du kan nog hitta en på rockawaybeach, men då skulle det vara en surfboardbag… priset blir nog ganska dyrt skulle jag tro.
hur mycket vill du ge? ev. har jag en 180 gunsails boardbag till salu om priset är rätt i sthlm./E.

-
ja du, hade inte tänkt att lägga ut många 100 lappar. Men vad ligger ny priset på? Om den inte kostar massor kan vi nog göra en deal…
Guz
-
Kan fixa en ny cyclone bag åt dig för 250 sek. Har en sändning från sydafrika till stockholm som lämnar sydafrika på onsdag så om du hör av dig innan tisdag kan jag fixa detta. Du kan titta på en bag hos ingo pfeiffer på kitsurfskolan om du vill se den innan du beställer.
mvh
/Jonas
+46707309199
+27836788142
jonas.malmsten@transit.se -
Det vore rå skysst. Men det är nu på tisdag jag åker, är det lugnt?
Kan vi träffas på måndag så vore det klockrent. Behöver en bag till en 180 bräda. Finns det möjlighet att ha två i, skyddar den bra på flyget?mvh Guz
-
Jag sitter i Kapstaden så det går inte att träffas
.Ring mig på +27836788142 ASAP eller emaila på jonas.malmsten@transit.se, sändningen kom lite tidigare så bagen finns att hämta redan idag i stockholm. Notera att 250 sek inte är list pris utan ett kraftigt reducerat introduktions pris. Återkommer med riktiga priser inom en måndag (typ 15:e maj), priserna är beroende av valuta kurser m.m.
mvh
/Jonas -
Jag försökte ringa men inge svar. Priset är jätte bussigt. Så fattar jag rätt så är du i Kapstaden och bagarna i Stockholm nu?
Vem kan jag ta kontakt med här?Gustaf
-
Stämmer.
Jag har pratat i telefon det är bara att prova igen.Annars kan du skicka ett SMS eller email med ditt mobilnummer så ringer jag dig så slipper du betala samtal till sydafrika.
mvh
/Jonas -
Gör gärna det, om det inte kostar dig prsonligen en slant..
annars är det mer rätt att jag ringer.Min mobil är +46707662171
/Gustaf
Logga in för att svara.