Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vill någon köpa en EH?
-
Vill någon köpa en EH?
Publicerad av anonym-anvandare på 7 oktober, 2003 vid 15:33Jag tänker mer och mer på att sälja min EH i höst. Tänkte ta med henne till sin far i Cabarete men då vill jag ha en ny.
Skulle någon vara intresserad så lägg ett bud. Jag måste också kolla så att jag får en ny samma dag som jag anländer.
Kickelinaanonym-anvandare svarade 22 år sedan 10 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
För er som inte vet så är det playboy brädan (125*35cm) med tips (135*35cm)
Kolla min hemsida på en bild.
http://www.designavdelningen.com/kicki -
Hur mycket vill du ha för den?
Får man dig med på köpet är jag
mycket intresserad!
-
Vad gäller priset så vet jag faktiskt inte, rambo kanske kan ge ett litet tips. 6000? Ingen aning. Vad gäller att den är tjejig så det hela grejen… de som känner mig vet att det är helt mot vem jag är, det är alltså en ”skämt”bräda. Man kan måla om den om det skulle vara så, kanske Krille skulle kunna ta på sig jobbet om han fick schyst pröjs.
Vad gäller att jag skulle komma med i paketet så är det möjligt… skicka foto och lite info (utseende och storlek är allt som är viktigt här i livet och om man kitar så klart)
Lav ya,
Kicki -
Om man får med dig för 6000 ska jag ha den!
Det är nästan värt det att bara slänga brädan sen!
Bilder och info kommer på mailen pronto!
PS. Min storlek är 15.4 kvm, är det stort nog? DS
-
man frågar inte tjejer om vikt och ålder och tjejer får inte fråga om inkomst…
Fast man vill ju gärna veta *hehe*
-
6000!? den kostar ju 7000 ny…
är intresserad för 3500kr
mh jacob
-
Board Pricing:
The EH Kiteboarding Company produces only custom boards, the boards are
build to suit one individual and so we have NO finished boards in stock. All
boards are constructed with the best materials and techniques known. Please
read the construction details bellow. The price is based on the complexity
of the graphics. A EH Carbon custom with house graphics costs 875US and an
EH custom with custom graphics starts at 975US.Lead Time:
We can produce a board in 4 day’s depending the work load; a 4 week lead
time is generally the norm.
We have most kites in stock.Shipping:
We ship with Fed Ex International Priority world wide, depending were you
live Fed Ex takes 100US to 150US for a board and 75U to 100US a kite for the
shipping. We protect and pack the boards and kites extremely well but any
damage during transport is your responsibility.vad jag förstår tar det en månad då inte 4-7?
-
Peps!
Stick och brinn! INgen frågade dig, blondy!
För att svara på frågorna så är jag 24, 175 lång och väger 75 kilo (vilket ni säkert kommer säga va?!) På bilderna vägde jag betydligt mer. Har ganska mycket muskelmassa.
Hur som helst, vad gäller Erics brädor så var de ena konstiga pris som skrevs ovan… de bruade ju vara runt 1000 dollar innan, jag och mina kompisar som är vänner till Eric fick de nyaste brädorna för kompispriset (?!) 850 dolls. Tar man Ramboo som exempel så betalade han 7000 kronor men han är ändå speciell, han och Eric är bra polare och Rambo har alltid fått schystare priser av Eric, tro inte att ni får det. I wish. Han kanske blankt bara säger till en att dra åt skogen om han har lust den dagen.
Jag kan bara säga att varje öre som man lägger på en EH bräda är välspenderad. Min bräda är lite skrapad av rev men den är 100 % kolfiber och klarar av det mesta… kolla bara min vikt och jag har ändå kört med den gansa hårt.
Orkar inte skriva mer.. för lat och fet.
Puss på er allihop,
Kicki
Logga in för att svara.
!