Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!
-
Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!
Publicerad av dirk_diggler på 4 december, 2004 vid 11:23kul att så många kunde komma.
gogga svarade 20 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 34 Svar -
34 Svar
-
faktiskt. vet inte varför det var så få människor på mötet men kan snabbt konstatera att patrikol+stellan får STORT minus för att ha stuckit och kajtat istället för att visa intresse. vet inte varför övriga inte var respresenterade utom hugo som är på andra sidan jordklotet.
tycker det är synd att man litar på att andra ska ta tag i saker och ting.Men visst jag kommer ju självklart inte peka finger den dagen då folk invaderar näset för att kajta igen men lite purken blir jag nog allt.
skärpning…
-
Tyst medgivande till ett kajt förbud på näset etc. ger alla som väljer att inte agera utanför steffo! utan förlitar sig på att andra skall göra jobbet!
Förbudet I Stora hult blev det inget med, tack vare en persons handlingskraft! BRA! Men flertalet kan inte alltid förlita sig på fåtalet!
Vill dock rikta ett stort tack till de som kom!De kommer att lyckas med Näset, viljan och kraften finnes//Mvh Bengt -
jag var som sagt uppbokad idag.. men hade mer än gärna ställt upp om jag kunnat.. tycker det är dålig stil av de som faksitk kunde att inte ställa upp.. det här gäller faksitk alla.. inte bara localsen på just de ställen det rör.. kanske blir andra platser snart med..
-
Helt klart credit till dom som var där. Hoppas att ni kom fram till bra saker.
Hade tyvärr inte möjlighet att komma.
-
Enligt dina inlägg så hade du ju varit och kajtat.. det är därför vi har retat upp oss!
-
Det är viss skillnad på att kite en timme eller två i Habo och köra till Helsinborg en hel dag. Fick kompledigt några timmar mitt på dagen. Men det sket sig för där var ingen vind. Fan va ni är lätt retade då!
Hur gick mötet då?
-
Tyvärr blir det dit inlägg jag svarar på, men det är inte meningen som någon pajkastning!
Problemet är, om dömer man efter inläggen på steffo, så är det många som har åsikter! Men viljan tycks saknas! Mötet blev bra, men om det var fler som engagerade sig i frågan(även utanför steffo) skulle det bli en starkare röst att lyssna på, fågelskådarna tex. lyckas göra sin röst hörd pga att de är engagerade!Men det är bara att hoppas att de som ställde upp från näset kan räkna med stöd i framtiden och då inte bara på steffo! Utan även i handlingen. Så istället för spilla energi här tycker jag att de som känner sig träffade, skall stödja dem framöver!Mvh Bengt N
P.s Mötet tog två timmar D.s -
Jag ber om ursäkt för att jag inte kunde komma men sitter med tenta som ska in imorgon och 2 kompletteringar som ska vara färdiga asap så jag kunde verkligen inte ta mig tid. Hoppas ni fick fram nåt vettigt. har iaf sagt allt jag har kommit på här.
-
Svar till:
Jag ber om ursäkt för att jag inte kunde komma men sitter med tenta som ska in imorgon och 2 kompletteringar som ska vara färdiga asap så jag kunde verkligen inte ta mig tid. Hoppas ni fick fram nåt vettigt. har iaf sagt allt jag har kommit på här.
[/ QUOTE ]
vad var det nån sa…?:
”Det finns omtäntor, men inga omsurf” -
tar en halvtimme extra att köra upp till HBG istället för till habo, hade vi sen dessutom inte väntat en halvtimme å snackat skit i förhoppning om att fler skulle komma hade mötet gått ännu snabbare. stort tack till Bengan som vill göra något konstruktivt istället för att bara sitta å tycka en jävla massa på steffo och sen skita i det när det väl gäller. som en liten parentes kan ju sägas att bengan dessutom egentligen skulle kunna vara en av dom som bryr sig minst om det blir förbud på näset pga att han aldrig åker där.
Logga in för att svara.