Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!
-
Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!
gogga svarade 20 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 34 Svar
-
Ja Benga är beundrasnvärd
och jag är en jävla skitstövel
som bara snackar skit på Steffo!
Men jag måste ändå säga att ditt sätt att ragga fler som ställer upp och hjälper till en annan gång är ytterst märkligt!
Du tror inte att den geografiska placeringen av mötet kan ha bidragit till att det inte kom fler på mötet?
-
Tror inte det är många som hade längre dit än vad vi från näset hade.
Dessutom kan inte allt passa dig, Tänk på att mötet handlade om Näset, JP, Stora hult osv, vilket faktiskt betyder att mötet var i mitten! -
Aktion: Intressen i mångfald, inte förbud i enfald!
Är igång, dax att lägga energin där!
Orsaken till att mötet geografiskt lades där! Tja lokal fanns, utan kostnad! och ligger ganska exakt i mitten på ”intresse zonen! sen var det inte så att det regnade in andra förslag! Men va tusan, dax att gå vidare!
Vi sätter igång angående JP imorgon! -
När fan har jag sagt att det skulle passa bara mig? Jag jobbade! Prova det någon gång så kanske du vet vad det handlar om!
Hacka på någon av dom andra 200 som inte var där som kanske till och med var lediga! Nu har jag sagt mitt i detta ärendet inte lönt att argumentera med trångsynta människor.!
Ps Prova att någon gång hitta något positivt i stället för att bara leta fel hela tiden!
-
tyvärr blev det ju så att du är ett ypperligt exempel på hur det inte ska gå till. du drog och surfade istället. lite tråkigt med tanke på att du verkar vara väldigt engagerad när det gäller frågor här på steffo. sen skiter väl jag i om folk blir mer eller mindre intresserade av att hjälpa till i framtiden pga ett inlägg på steffo.
-
Svar till:
sen skiter väl jag i om folk blir mer eller mindre intresserade av att hjälpa till i framtiden pga ett inlägg på steffo.
[/ QUOTE ]
De där lät genomtänkt! om du inte bryr dig om folk engagerar sig eller inte så är du kanske fel person att gnälla på taskig uppslutning?
fast de klart! mister negativ såg väl en chans att klaga lite. -
Nej jag drog inte och surfade istället vilket bara är ett felaktigt antagande av dig och Henrik.
Jag hade aldig hunnit med att köra till Helsingborg på ett möta den dagen.
Jag ställer alltid upp och det vet dom som känner mig den bilden som ni så förtvivlat försöker måla upp av mig är helt felaktig.
Däremot visar den ganska tydligt vad ni två lägger ner er energi på.
Än en gång prova med att vara positiva någon gång eller beröm någon. Det är faktiskt minst lika givande som att bara hacka ner på allt och alla i tid och otid.
-
DD, Kom, lyssnade, talade och agerade, knappast signum för en Mr. Negativ?
-
Kan vi inte avrunda denna tråden nu, och istället blicka framåt! Onödigt att det blir en konflikt om just denna sak! Ibland får man nöja sig med att ha olika syn på en sak!
-
Tycker alltid att det är onödigt med personangrepp! Så där har du mitt fulla stöd Bengt!
-
Om man som i detta fallet har typ 200 kiteare som skulle kunnat engagera sig bättre och inte dyker upp på ett möte och sedan bara hackar på en enda så ja då blir det person angrepp speciellt om man då försöker att måla upp en bild av den personen som är negativ.
-
ibland tror du att du har kommit på något bra. rätt roligt faktiskt, men som du kanske förstår om du läser alla inlägg menar jag att det ska väl inte bero på ett inlägg skrivet av mig om folk engagerar sig eller inte. det ska väl folk välja själv. och det jag irriterar mig på med dig patrikol är att du tycker en massa här men du har ju inte gjort något på riktigt, både du och jag vet att det absolut behövs fler engagerade vuxna när det blir dax för bastusnack. många av oss är fortfarande i sandlådan och har varken pondus eller karaktär att kunna medla med storebror. därför hade jag verkligen hoppats från dig att du iallafall bara kunde visat någon form av intresse istället för att bara skriva om att du ska ut och kita. du har ju faktiskt själv skapat bilden av att vara vår ”kitepappa”
-
Med tanke på ditt inlägg om energi så kan jag ju bara säga att det tycker jag att vi bevisade som var där vad vi lägger energin på + att det kommer vara JAG och JAKOB som tar tag i detta… Energi??
Anledningen till att jag blev tjurig är att jag tycker alla(som hade möjlighet att komma) skulle få veta att det var dålig stil.’
Jag ber om ursäkt att det var du, Patrikol, som hamnade i skottgluggen, men det var lite tack vare att du målat ut dig som en ”frontfigur” inom kitesufing. Alla vet vem ”Patrikol, moderatorn på steffo” är.
Därför tyckte jag det var synd att inte du var med.Nu tycker jag vi gräver ner stridsyxan och gemensamt går vidare och försöker få lösa problemen på näset.
Vi har kajtat många gånger ihop, och jag hoppas det blir fler av dessa trevliga stunder(helst på näset…..)
-
Äntligen lite kloka ord! DD och Gogga! Jag suger åt mig som en svamp och skäms lite för att jag inte kunde vara där!
Logga in för att svara.