Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vilshärad idag (bilder) 22/10-2005
- 

Vilshärad idag (bilder) 22/10-2005
Publicerad av imported_borje på 22 oktober, 2005 vid 15:47Äntligen höll prognosen. Det var bra i Vilshärad idag, ca. 5.0 och bra vinkel samt stora vågor.
Här kommer lite bilder. Fler finns på hemsidan.Fick tyvärr en reva i seglet mot slutet, revan är som ett u kan man säga. Jag tar gärna emot tips om vilken tejp som är bäst att använda. Revan är ca. 10 cm, men som ett u, tyvärr.
tdk svarade 20 år sedan 5 Medlemmar · 14 Svar - 
			14 Svar

- 
klicka på bilderna och gör dem så stora som de är, tryck på symbolen längs ner till höger efter du klickat på bilderna. Blir bäst då

- 
JOHN_j_RAMBOO
Gäst22 oktober, 2005 vid 16:37Sköna bilder Borje dude!
Våran lathet fick oss att stanna i Lejet, å det var fan inte ett dåiligt drag, 4.7 med bra tryck.
”Givetvis” har DMI rätt på klockslagen, så vinden varade inte mer än 2-3timmar för att sen sten dö. - 
Hrmm, jag var ännu latare och stannade i Askim, blev 2 timmar med 8.4 innan det sten dog eller vad man skall kalla det…

Vilken tid körde ni Lejet?
 - 
Sköna bilder! Man borde åkt söderut alltså. Brorsan hade städdag med bostadsrättsföreningen så det fanns tydligen inte tid nog till att åka iväg nånstans vilket gjorde att vi tänkte försöka med Askim. Fel val! Ingen mening med att blöta ner sig där. Ytterligare en fin surfdag missad alltså

- 
Mindre vågor men bättre riktning i Abbekås. Inte alls hoppbart nästan men så skönt att svänga på det ”andra” hållet. Har knappt gjort det sedan Maui i våras.
Sköna bilder!!
Killen som stod och fotade i Abbekås för gärna höra av sig med lite bilder!
 - 
Svar till:
Hrmm, jag var ännu latare och stannade i Askim, blev 2 timmar med 8.4 innan det sten dog eller vad man skall kalla det…

Vilken tid körde ni Lejet?
[/ QUOTE ]Vi var i Lejet i mellan 11.30 till 16.00. Men det va bäst tryck imellan 12 å 14 eller något..

Logga in för att svara.