Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vinden håller i sig!!! Yesssssss.
- 
		Vinden håller i sig!!! Yesssssss.Publicerad av stellan på 10 april, 2004 vid 16:41Efter en av Habos bästa dagar kommer man sönderslagen hem och ser att…. Vinden fortsätter imorgon!!! Gött mos. Vi ses där. patrikol svarade 21 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
nån som kommer vara ute vid 10 eller 11-tiden imorrn ? fegade lite idag, pallade inte ge mig ut med 12:a men än mer sugen nu…   
- 
Ser bra ut även för i morgon, Henke hänger nog på i morgon, Jag jobbar tyvärr. Hur var det med vatten i Habo väldigt lite eller? 
- 
riktigt gott om vatten på eftermiddagen. kanondag !!! Synd att man har lagt till med kondition som en rökskadad kamel. 
- 
Shit, hoppas deet inte blir mer än vad det var idag. för då får familjen rigga enbart EHlinrona, eftersom att vi lär vara pungriggade på våran gemensamma 7a… 
- 
japp, gött(!) var det. Jag kommer ut imorgon. Är där på förmiddan om det blåser redan då Ted, annars kommer nog brisen efter lunch. 
- 
Inte mycket tittar på TV torkar kiten njuter av ledigheten. Skall jobba dygn i morgon.   
- 
Ja med kl 6 på morgonen. Livet suger ibland men då får man ju råd oxå med schyssta prylar=) 
 Trött på va pappa ledig?
- 
Har jobbat i två månader nu! Precis kommit hem från Thailand så nu satt det gött med två timmar på vattnet. Istället för under det Var en Dykresa. 
Logga in för att svara.