Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vinden på Näset!
-
Vinden på Näset!
Publicerad av patrikol på 30 augusti, 2004 vid 09:23Ser ut att blåsa bra på näset. Någon som kan verifiera att det stämmer? Brattsen kanske?
patrikol svarade 20 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
typ alla internet-mätstationer säger att det blåser typ 7-8ms men ögat säger ngt annat när jag tittar ut i parken… vi skickar ner totte till parkvägen!
-
Ja det är ju en bit till drogden från er men oftast stämmer det ganska bra. Gött då får vi kanske riktigt säkra uppgifter då?
Hur är nacken har någon söt flicka masserat bort skadan?
-
nån som ska köra en sväng om LOmams en Lund o hemta maj
-
Vet att Henke skejtare skall ut idag hör med honom. Men Lund ligger ju tyvärr inte direkt på vägen till Näset ifrån Malmö.
-
För mig är det alldeles för lite tyvärr men kanske kommer det lite mera vind senare i eftermiddag.
-
Så ni är på parkvägen idag? Iså fall kommer jag dit om ett tag. Skriv gärna ett inlägg om ni drar någon annan stans.
-
Hugge!!
Jag är i Lund. Väntar på at chrille ska komma hem så drar jag ner med honom. Vi kan säkert trycka ihop oss på vägen ner, men inte säker på om Chrille tänkt jobba där nere hela kvällen sen. -
jo parkvägen it is!
ja å egan har bestämt date där om 20 min, välkomna
-
synd jag inte visste att du behövde lift tidigare jag kom precis hem från lund
-
det går! allting funkar med lite våld. och funkar det inte då, så funkar de med lite mera våld ska du se! bara piska drak fan åt a helvete
Logga in för att svara.