Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vindmätaren lillis?!
-
vindmätaren lillis?!
Publicerad av hengo på 20 maj, 2009 vid 07:28vad händer?!
”Telia kundbesked, nummer 090-80***** är har upphört…”
chrilleg66 svarade 16 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Hör med Crille! Han har haft en del att göra med mätaren:grin:
-
Jag vet faktiskt inte vad det beror på.. Jag ringde själv för att kolla idag.. Men det har nog inget samband med min fina nedtagning av snurran.;)
Finns det nån som har bil med takräcke som kan bytlåna med mig nån dag i helgen så ska jag dra ut med en långstege och fästa den igen..Fast det är klart Telia kommer väl säga samma sak ändå.:(
-
mikhogl;547785 wrote:Hör med Crille! Han har haft en del att göra med mätaren:grin:
Och du har det på film dessutom.. Inge bra…
-
Skulle tro att Ludwig har bytt nummer.
Kontakta honom på 0935-40038 så får vi se till att alla betalar för både -08 och -09.
Tror att jag och fler med mig inte betalade i fjol. -
jao, det låter ju troligt. är det någon som har koll på vad det skulle kosta att få dit en mätare med vindriktning och vattentemp också? typ sätta den lite längre ut.
-
ja så den inte sitter i vägen när jag launchar….;)
nån som hade takräcke??
-
jo, asså angående filmen så vill man ju spara en del gobitar till nästa onshore. Men jag kan bjuda på en frame…
-
så fint! här ser vi ett tydligt exempel på hur vindsurfare och kitare lever i symbios
-
hengo;547957 wrote:jag har takräcke, men punka på bilen.
Illa..
Hör av dig när den är ok… Jag jobbar i stan hela veckan. Så får du ta min saab så länge.. -
:blush:
mikhogl;547994 wrote:jo, asså angående filmen så vill man ju spara en del gobitar till nästa onshore. Men jag kan bjuda på en frame…
Logga in för att svara.