Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Vindsurf Kroatien i augusti!!

• Vindsurf Kroatien i augusti!!

Publicerad av josefin på 14 juli, 2008 vid 08:37

Hej!
    I augusti kommer vi att resa längs Kroatiens kust, har ni några bra tips på vart man skall åka för riktigt go vindsurfing. Vi hör fortfarande till nybörjarna och söker helst plattvatten. Hur är det i Bol? Och hur ser det ut längre upp längs kusten?

Tack på förhand, ha det gott!
    Jossan

styret svarade 17 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • inge

Medlem
    14 juli, 2008 vid 19:39

Vi är också på väg till Kroatien, vi kör ner i skåpet och har surfprylar med oss.
    Vet inte vart förutom på ön Brac(Bol) som man kan surfa, visste knappt att man kunde surfa alls i Kroatien (p.g.a. dålig vind).

Hur som haver så är vi också intressarade av information om det är någon som sitter inne med det 🙂

• styret

Medlem
    15 juli, 2008 vid 19:05

jag var i Bol i september för två år sen eller nått sånt.
    helt okej surf. verkar bli nått vindfenomen där under aug och sept så tror det är tämligen säkert att få segla- jag var bara där i 2 dar och körde 4.7 bädde dagarna.

jag hyrde en bit upp på stranden hos nån snubbe som hetter windy pete eller nått sånt. där var vattnet lite jobbigt. stoora runda böljer men inget brytande. Finns ett fanatic-center längsstranden som var lite plattare men också mer crowded.

lycka till. kroatien är fett! passa på att ta en tur till zagreb när ni ändå är där!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Vindsurf Kroatien i augusti!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.