Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vindsurf på TV
-
Vindsurf på TV
Publicerad av anonym-anvandare på 12 mars, 2002 vid 18:36Extremsportkanalen verkar frivisas den här veckan (i alla fall i vårt område). Igår kollade jag ungefär en timma. 4-5 minuter av den tiden var det vindsurfing. Verkar osannolikt bra. Men varför är allt på franska?
Andreas
anonym-anvandare svarade 23 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Är inte den gratis?
Om man har en vanlig sån där digital box hur får jag in den kanalen ?
Verkar ju hur grym som helst! -
Har ochså Digital box och de ser inte ut som man kan ha den kanalen!..de skulle kännas ganska viktigt att ha den kanalen! =/
-
Grabbar grabbar…. Har man Comhem så har man den kanalen på svenska. Dom kör windsurfing nästan varje dag i nått av deras program. På Torsdagar kör dom windsurfing från kl 18 eller vad det är och ett par timmar fram. brukar vara nån surf film å sånt.
annars är det mest BMX, våg surfing och skateboard å annat trist…
Skaffa den om ni inte har den!
-
Den ingår i Chellos basutbud också. De har en site, , men man kan tyvärr inte (just nu) se TV-tablån
-
kan nån snäll surfare beskriva hur man går till väga för att skaffa den…
bor i villa och har vanlig tv antenn
-
Va i fridens…vilken tur att jag kollade konfen. Om det stämmer kan jag skicka dig pussar och kramar!!
Et alors, je parle francais… -
Finns det någon speciell tid/dag som de kör vindsurf?
Har någon sett om de visat från någon speedtävling någon gång?
-
dom kör vindsurfing 14:30 (15:30 på den engelska varianten då) på lördagar och söndagar..
-
Som jag skrev tidigare kör dom vindsurfing på torsdagar också, ett utökat inslag på ett par timmar eller vad det är.
Logga in för att svara.