Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vindsurfa i Pyro
-
Vindsurfa i Pyro
Publicerad av anonym-anvandare på 16 april, 2004 vid 07:54Någon som vet om det är nån bra ide att vindsurfa i pyrodräkten. Funkar det i så fall att använda den året om förutom på shortie dagarna på sommaren?
Måste hitta ett alternativ till semidry dräkten som ger mig elaka utslag över hela kroppen….
anonym-anvandare svarade 21 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Håll semidryen fräsh istället. Se till att tvätta det regelbundet så att inge ohyra och smyts fastnar.
-
Jag köpte en i mars men har inte HUNNIT testa den ännu. Har lyckats vara bortrest/planerad/jobbad etc när det blåser. Tänkte nog köra den vid säsongsstarten om det inte hinner bli sommar innan dess
(((.s
-
vad har du för dräkt nu? är det en f2 semidry? jag har en sånn och den kliar som satan.. har kört den i tvättmaskinen men det hjälper inte.
funderar på om det är mig eller dräkten det är fel på.. kanske skulle funka bättre med en annan våtdräkt.jag har iaf testat att köra kite med en pyro och det var riktigt schyst!
så nu väntar jag bara på att bli rik, sen ska jag köpa en pyro och windsurfa i -
Pyron används som ni mycket riktigt noterat för kitesurfing.
Men på senare tid har man upptäckt att den funkar utmärkt för Windsurfing, Vattenskoter, Segling etc..
Ett tips för dom som tycker att 4550:- är lite mycket pengar, gå ihop och köp fler så lämnar vi alltid hyfsad rabatt.
/Mvh Lars
http://www.dacon.biz -
JAg har nu testat och det var superskönt. Härligt att kliva i dräkten i vanliga kläder och sen hålla sig varm och torr hela tiden. Torkar gör den snabbt så man kan sätta sig i bilen och köra hem direkt. Duktigt skönt att byta om i badrummet. Jag kan verkligen rekommendera Pyron för vindsurfing. Jag tror den ska funka i stort sett året om. Kanske blir det lite overkill på sommaren, men jag är inte riktigt säker på det…..Vi får se…
Logga in för att svara.