Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vindsurfande tjejer
- 
		Vindsurfande tjejerPublicerad av jesper_b på 25 oktober, 2004 vid 14:30Tycker det går att göra något mer positivt än vad som sker på annan tråd. Släng in lite bilder på hårdrippande tjejer! Jag börjar med min dotter Tora från Fårö i sommras (5år). /Jesper B hella svarade 21 år sedan 14 Medlemmar · 24 Svar
- 
			24 Svar
- 
…å snart är hon i den här klassen och spöar de flesta killarna…  Seglare; Gran Canaria tjejen Nayra Alonzo, under inspelningen av filmen NEWWAVE på Maui. 
 ( En stillbild från filmen ).
- 
Jag skall kontakt min surfcompadre, han har tonvis med bilder på surfchics. Det är förövrigt nästan det enda som fotoas när han är på semester. 
- 
[img]http://www.s-78.com/104_0436.JPG[/img] 
 Anna Jönsson Haga Park Öland

Emma Johansson Haga Park Ölandtvå brudar som alltid surfar så fort det blåser!!!! Fast jag får lov att erkänna att våra bilder inte är i närheten av bild nr2 på Tora!!!!! Coolt!!! 
- 
tjo! 
 här är en bild jag hittade när ajg skulle göra ett montage till en kompis. Hittade tyvär inte den bilden.
- 
hagabrudarna är alltid på G. 
 emma jag ska köpa undervattenshus runt jul tänkte jag. så ni kan visa era nya skills när ni kommer hem från margaritas.
- 
Svar till: 
 Tjejer ska inte hålla på med sånt. [/ QUOTE ] Nä för du är väl rädd att dom är bättre än dig 
- 
Har lite jag tog i pozo. Skulle gifta mig med denna tjejen på stubben. Hon var så söt. 
- 
En av pozo local tjejerna som envisades med att visa upp sin rumpa. Här vindsurfandes i det ultimata plagget för bodydrags. stringbikini. 
- 
Finns fler bilder på pozo tjejerna på min sida 
 men vill inte sprida
 dem för jag fått vissa av frida.
- 
Coolt!!! 
 2 år kvar, sen hoppas jag att Tora skall få sällskap av en (minst) lika cool Siri!!
 / Calle
- 
Du är klok du Jesper. Låt den andra tråden löpa och gör något positivt i stället. 
 Peter och jag skall gräva i vårt bildarkiv så skall vi nog få denna tråd att bli den längsta!CharlieB 
Logga in för att svara.