Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vindsurfarnas Vitzzeria?!
-
Hoppas att ni ursäktar mitt flitiga skrivande!
Just nu är den här tiden på året då surf-skämten liksom poppar upp i mig.
Vet ni varför?
Det blir vitt sen.Jag tror att om vi alla skulle öppna kanalerna till våra dolda surfvitsar blir det till ett stort vitshav som vi alla kunde glädjas åt.
Ps. Får jag ge er ett litet tips bara:
Vräk inte ut en massa ordvitsar i samma mening utan sug på en ”karamell” i taget och låt alltid poängen komma sist. Som vindsurfare vill man ju oftast att det skall gå fort. Men det är inte bra i alla lägen….kärlekslivet!? -
Här kommer en riktigt bra:
Hon: – Min man vill inte ha sex.
Väninnan: – Vad gör du då?
Hon: – Jag använder en gurka istället…och nästa dag får han den på sin macka…lite fitta ska han ju ha! -
Om nu Gurra och kanske någon mer tycker att sex bör ingå i detta forum kanske vi kan köra med sådan skämt med lite finess och anknytning till oss.
Här kommer en:
Vet du vad en vindsurfare har gemensamt med en del kvinnor?
Bägge kan få framfall.Ps. Hajjar du inte kan du fråga din morsa!
-
Vet ni skillnaden mellan en neger o en basketboll?
-Man får inte sparka på basketbollen! -
Suck! Måste du ha förtryck och rasism i dina skämt Gurra!
Det flesta stora och populära komiker driver mycket med sig själv och den lilla värld som de lever i. Där har du mycket att lära.
Kan du verkligen inga surf-historier/vitsar Gurra?Hallå Göteborgssurfare! Jag vet att ni både förstår och kan.
-
Sluta beskyll mig din idiot. Kolla ip-nummret. Det är inte mitt inlägg. Jämför detta mot mitt nu får du se.
-
Jag har alltid 217.. någonting INTE 194 som det ovan. Förövrigt tyckte jag det var lågt skämt som inte ens var roligt.
-
Stå på dig gurra!
Nordgrens definition av en riktig Karl toppar allt, ska nog dra den ikväll…
(Sexskämt sitter bra, rasse skämt bör inte ens yttras…) -
Jag ber om ursäkt för beskylningen Gurra! Jag var inte riktigt uppmärksam. Glädjande att även du inte tycker om ”rasseskämt”!
Passar på att dra en till:Vet du varför vindsurfare anses som dåliga älskare?
De gillar när det går fort!
Vet du varför vindsurfare aldrig behöver Viagara?
De brukar alltid få upp den trots att de ibland får slita hårt!
Per-Arne -
Tycker det var lite roligt. Det är just att det är så lågt o rått som gör att det blir roligt, inte för att jag ogillar negrer!
-
Svar till:
Stå på dig gurra!
Nordgrens definition av en riktig Karl toppar allt, ska nog dra den ikväll…
(Sexskämt sitter bra, rasse skämt bör inte ens yttras…)[/ QUOTE ]
Tackar och bockar.
-
Svar till:
Här kommer en riktigt bra:
Hon: – Min man vill inte ha sex.
Väninnan: – Vad gör du då?
Hon: – Jag använder en gurka istället…och nästa dag får han den på sin macka…lite fitta ska han ju ha![/ QUOTE ]
Haha den var bra! Keep it up Gurra!
Logga in för att svara.