Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfinguthyrning i Barcelona?

• Vindsurfinguthyrning i Barcelona?

Publicerad av Oregistrerad på 2 augusti, 2007 vid 20:55

Är det någon som känner till något uthyrningställe för vindsurfingutrustning i Barcelona eller däromkring? Ska nämligen åka dit en vecka i mitten av september och tänkte försöka toppa resan med lite vindsurfing.

//Björn

Oregistrerad svarade 18 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • fastforward

Medlem
    2 augusti, 2007 vid 21:15

Jag såg ett ställe när jag var där förra året men kan inget namn eller så tyvärr. Om du tar linbanan från World Trade Center till stranden och går ett par hundra meter så ser du det. Är inte hundra på vädersträcket men har du linbanestationen i ryggen och kollar ut mot havet så ska du följa stranden åt vänster… Lycka till.

• blabussen

Medlem
    3 augusti, 2007 vid 05:42

jag vet ett ställe som ligger i norra änden av hamn piren, annars finns det clubmistral vid golf de roses fast det är en del mil dit http://www.club-mistral.com/.

• Oregistrerad

Gäst
    3 augusti, 2007 vid 13:42

Tack för tipsen, då kommer jag att ha uthyrningsstället direkt utanför dörren, verkar som denna resa har förvandlats till en fem dagars surfingsemester 🙂

//Björn

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications