Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › VINN ett Naish Boxer 2006!
- 
		VINN ett Naish Boxer 2006!Publicerad av adde på 30 augusti, 2005 vid 06:28(Eller en ny hängsele eller en Tisha!) Gå in på http://www.naishsails.com och klicka dig fram till tävlingsformuläret. Du kan vinna ett Boxer 2006 i valfri färg och stolek! Du har en månad på dig.   /adde stinger svarade 20 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 22 Svar
- 
			22 Svar
- 
Vill ni inte vinna grisen i säcken så kika in på http://www.swell.se, där är 2006:orna nu upplagda! /adde 
- 
Segel från 2006…snyft snyft,fan jag som knappt luftat mina nya 05or än…(vindsurfing i sverige=avancerad kapitalförstörning),nu j-r får höststormarna dra igång. 
- 
Falsk marknadsföring!!! Vart e 2006 av Stealth? va? Va? VA?  
- 
Svar till: 
 Nu borde det väl ändå vara min tur att vinna  [/ QUOTE ] Nää! min tur  
- 
Svar till: 
 sorry. 
 jag har redan i princip vunnit seglet… [/ QUOTE ] det hade du… om inte jag hade det..  jag har typ paxat det. jag har typ paxat det. 
- 
KnatteGäst1 september, 2005 vid 20:04Jag har ett problem  
 Vet inte riktigt vad jag skall använda seglet till, när jag snart har vunnit Boxer seglet…
 Skall jag börja segla Freestyle då ???? ????
- 
Man kan ju sälja det och köpa sig en RS:5:a eller varför inte ett RS:6 till våren Knatte? 
- 
Tänk på mig då! Jag har redan köpt boxer 2006! Vad skall jag göra med mitt förstapris? Den kommer ju förstöra hela min linje som jag planerat i flera månader!! /adde 
- 
Läste någonstans att seglet var bra till Wave freestyle och även freeride, tre önskningar i en. Är det verkligen så eller är det bättre eller sämre på något? Självklart hoppas man på att få komplettera segelbagen med ett Boxer 5.8, skulle passa mig perfekt. 
- 
Tja, det kan ju bero lite på seglaren… men om Kauli leder PWA wave, slutade 3:a i freestyle och har vunnit tävlingar i supercross så lär det ju funka rätt så bra. årets boxer jag dock lite högre skuret akterlik vilket ger bättre freestyle och våg (iaf i de större storlekarna) egenskaper, men mindre speta. Jag har kört mkt wave med 5.4 boxer 03 och 05 och det funkar riktigt bra. I mindre storlekar vill man kanske ha lite mer X-ply. /adde 
Logga in för att svara.