Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Vinn Martin och Cissi på midsommar!

• Vinn Martin och Cissi på midsommar!

Publicerad av fastforward på 12 juni, 2007 vid 09:21

Gick som vanligt in på Blocket och kollade surfbussar i morse och då möts man av det här:
    http://www.blocket.se/li?ca=11_s&v=1&i=1&th=1

Man kan alltså vinna ett besök av årets Lets Dance-vinnare som skriver autografer och framför sitt vinnande bidrag. 😀 Kan man sjunka lägre i B-kändisträsket? Det här måste vara den löjligaste tävlingen någonsin. Jag har inte vågat kolla på filmen på sidan av rädsla för att utsätta min omgivning för allvarliga öronskador pga högt skrattande… Det är ju skönt att Martin har ett schysst jobb som detta att falla tillbaka på nu när han ska sluta med brottning. 😉

Jag ska fan vinna den här tävlingen så kan de dansa i mitt kök. Personligen kommer jag dock att vara på någon rolig fest någon annanstans. HAHA

pure svarade 18 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • pure

Medlem
    13 juni, 2007 vid 16:54

Håller med.. det kändes riktigt B…

Nu vet jag ju inte vad dom får men jag skulle lätt dansat polka på en pänchis fest om jag fick minst 20000 kr.. då kan man ju åka på surfresa 🙂 fan hade gjort det för mindre än så heheh fan vad billig man e

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Vinn Martin och Cissi på midsommar!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.