Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Virtual kitesafari
- 
		Virtual kitesafariPublicerad av kirre på 24 juni, 2009 vid 11:30Sitter o knåpar lite på Google earth, vet nån hur man till exempel postar en kmz fil på ett forum?? Kirre kirre svarade 16 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
Nu kanske det funkar??? Testa den här och låt mej veta om det funkar…. 
- 
Verkar funka! Ganska tufft! Man blir lite snurrig ibland och när det inte zoomar ut så mycket så förstår man inte riktigt var man är. Kan man få den att visa lite bilder från varje ställe också? 
- 
Öppna den i Google earth. den visar inte bilder nu?? trodde den skulle göra det….. Hur fixar jag det då???? Får kolla om jag hittar en lösning???? Tack för hjälpen Kirre 
- 
Testa att ladda ner den här och kolla igen eller efteråt. Tror det ska poppa upp lite bilder på varje spot, eller hoppas i alla fall… http://bbs.keyhole.com/ubb/ubbthreads.php?ubb=download&Number=794246&filename=user-3360758.kml Kirre 
- 
Nä inte hos mig. Den går från ställe till ställe men inga bilder. Tyvärr intenaning om hur man gör sånt Nu finns nog bilderna på vissa ställen (men långt ifrån alla) som miniatyrer, men man hinner liksom inte trycka på dom innan den drar vidare…? Om man pausar på varje ställe så kommer miniatyrerna fram! 
- 
Tackar för hjälpen Neven? tror inte att jag kan få till det så att allt kommer upp synkat, det hämtas om jag förstått det från två olika håll och bilderna är lite slöare, undrar hur man kan lösa det??? Nån som vet?? 
- 
Nån som vet ifall man kan konvertera en kmz fil till nåt som man skulle kunna mata in i ett redigeringsprogram?? Isåfall kanske man kunde få till det?? och få allt ihop i en fil??? Nån som vet?? Kirre 
Logga in för att svara.