Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Virus borta från GP3S
- 
		Virus borta från GP3SPublicerad av jester på 12 maj, 2008 vid 20:43Mitt AV har slutat att varna om GP3S. Det borde vara säkert att besöka igen. Har ni inte ett schysst AntiVirus system kan jag rekommendera Avast Free. Kostar gratis och fungerar bra. Kolla in http://www.avast.com (man måste registrera sig, ja men det kostar inget. Har inte ens fått reklam från dom…) jester svarade 17 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
Nu funkar min inloggning, däremot min homespot blir någonstans i Argentina även att jag väljer Haga Park? 
- 
faster;465036 wrote:Nu funkar min inloggning, däremot min homespot blir någonstans i Argentina även att jag väljer Haga Park?kanska dags att fatta vinken nu Robban… 😉 
- 
om det blåser så kanske, börjar snart bli tokig på att det inte kan blåsa ordentligt… 
- 
KnatteGäst14 maj, 2008 vid 04:43Siten vara nere nu på morgonen, så helt smärtfritt från virus kanske inte det är ändå??:blush: 
- 
Sidan är uppe igen men verkar ändå skum. Får upp detta. Skall man lita på det om man samtidigt får virusvarning ang Downloader.trojan??? Suck… 
- 
The site is read only, so for now you can not add or update sessions. 
 So we can only service you with viewing gps-speedsurfing.Unfortunately we are still a victom of mallicious code injections into the database. We recovered from saterday, so some sessions will be lost. In the comming days we will put effort in (the old) site again to make it better (shield against attacks). Later this week when we feal confident again we enable the site in normal mode again. Sorry for the uncovinience. Greetings Onno and Dylan Man kan alltså inte ens logga in. Så dom som sitter o väntar på godkännande av PBn får vänta ett tag till… 🙂 
- 
KnatteGäst17 maj, 2008 vid 16:27@Jester 465643 wrote: Man kan alltså inte ens logga in. Så dom som sitter o väntar på godkännande av PBn får vänta ett tag till… 🙂 Nu funkade sidan igen och man kunde lägga upp nya sessioner som vanligt:smile: 
 (fast det verkar som GPSx3 drar bort typ 10 knop från verkliga farten när man skickar över resultatet..) Inflationen?? 
- 
@Knatte 466143 wrote: Nu funkade sidan igen och man kunde lägga upp nya sessioner som vanligt:smile: 
 (fast det verkar som GPSx3 drar bort typ 10 knop från verkliga farten när man skickar över resultatet..) Inflationen?? Tyvärr verkar det som om dom inte lyckades återställa den helt och hållet i så fall. Alla kommentarer verkar ha kortats ned och vissa spot är felaktiga. Hoppas allt kommer tillbaka i ursprunglig form. Å så kan dom ju lägga tillbaka dom 10 kop som bivit avdragna på varje session i alla fall på mig:wink: //Björn 
- 
KnatteGäst17 maj, 2008 vid 17:42Jag tyckte kommentarerna var i sin ordning. I alla fall på mina fåtaliga sessions. Men jag kollade inte så noga, utan var bara glad att man kunde tanka upp nya sessions igen.:laugh: 
- 
Känns som om siten är tillbaka som den skall. Dock verkar viss data ha försvunnit. Så kontrollera att dom ändringar ni gjort dom senaste veckorna ligger kvar. 
Logga in för att svara.