• Publicerad av And på 28 oktober, 2000 vid 14:12

Är det någon mer än jag som har märkt att det visslar i segel eller bräda när det går fort på Bic Techno med Logic 7.8 segel?

And svarade 24 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    28 oktober, 2000 vid 15:36

Tjabaaa
    Yepp det visslar även med ett NR 5.4 i ca 12 – 15m/s testat i vattnen runt på Lanzarote.
    Av detta kan vi dra slutsaten att Logic och NR tillverkar visslande segel.
    Är det ditt slutgitliga svar? Ja. Dååååå har du vunnit 12000:-

Nästa fråga
    Hur många dvärgar finns det i Rödluvan och de sju dvärgarna……..Vill du ha livlinan. Ja. 43% av publiken säger sju. Det gör jag också. Är det ditt slutgiltiga svar??. ……Ja… Dåå har du vunnit 40000:-

Sorry så går det när man sitter och ser VHS-reprisen av Vem vill bli miljonär, ….ska inte hända igen.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 oktober, 2000 vid 15:40

Kan var att det blåser genom öronen, pröva att vrida på huvudet…………..

• anonym-anvandare

Medlem
    28 oktober, 2000 vid 15:44

Hur gör man det????????????????????????

• anonym-anvandare

Medlem
    28 oktober, 2000 vid 21:33

Kolla din fena. Ev vibrationer.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2000 vid 01:42

Sorry, Vad kan det betyda? Du drar i din totalt bistra (08??) språkförvirring tag i dina stackars sista kvarblivna hårtussar..Total panik eftersom inte heller detta hjälper.
    OIIIOIOIOIO (nej detta betyder inte 01101010) skriker du i total panik, springer in i duschutrymmet och griper tag i en flaska med texten: Calles total Organic ”specialshine total moisturising Shampoooo med shower & creme milk extra volume special”
    OJO OJOJOJ to be continued……..

• And

Gäst
    29 oktober, 2000 vid 10:02

Det kanske kan va något med mittfenhålsutfyllnaden som visslar. Jag får kolla.

• daniel

Medlem
    30 oktober, 2000 vid 06:16

Ops, hade för mej att det var Snövit som hade dom sju dvärgarna…. Rödluvan blev väl uppäten av en varg eller nåt? Är det nån som kan dra hela storyn för jag har nog glömt av den….

• anonym-anvandare

Medlem
    30 oktober, 2000 vid 09:04

Är det inte mastförlängare eller bommen som visslar?
    Hålen i rören brukar ofta vissla….

• anonym-anvandare

Medlem
    30 oktober, 2000 vid 09:19

Varför ska du ha så himla bråttom???

• anonym-anvandare

Medlem
    30 oktober, 2000 vid 09:31

Sant!!!!
    Det är inte nyttigt att stressa, man kan få hjärtinfarkt!!!

• luwa1

Medlem
    30 oktober, 2000 vid 11:52

Min combat 96 nynnar introt till boktipset varje gång det är sideshore!
    Ganska mysigt faktiskt.Ibland nynnar jag o seglet tillsammans.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 oktober, 2000 vid 12:03

Jag tar om frågan: Vilken är huvudpersonen i Snövit och de sju dvärgarna…. Datorn har plockat bort Rödluvan.. och vilket är ditt svar:…………….. Rödluvan. Är det ditt svar? Jaaaa..grattis du ha vunnit 220000:-

Swedenhjelm, Ericsson, Nobel, Dahlén, ….. kom inte sen och säg att mobiler är ofarliga, uppenbarligen tweakar dom pucko-centret i hjärnan totalt.
    Men
    Om man låter foten i den bakre stroppen på Technon glida ur så långt man vågar och kör Technon flat out (Oiiiiiiiiiiii) och med bakfoten snett mot kanten och med lätt gungning i selen i rytm (men för guds skull missa inte mastfotstrycket) kan man få den att låta:
    Oouuuuuiiiii Oouuuuuiiiii Oouuuuuiiiii Oouuuuuiiiii dvs som en goo polisbil i Tingstadstunneln.

Givetvis kommer RRD, Fanatic och dom andra att följa efter men till vidare får såna surfare själva vråla Oouuuuuiiiii Oouuuuuiiiii Oouuuuuiiiii Oouuuuuiiiii.
    Skulle nu Bic vara så puckade att dom tar bort det här kommer Oiiiiiiii-Technorna att bli värda en förmögenhet, för hur kul är det att segla på en bräda som inte låter Oiiiiiiiiiiiii som typ en Stuka-bombare. Säg nu inte att dom tagit bort det på 2001:orna.

• And

Gäst
    31 oktober, 2000 vid 09:57

Då är det ju inte roligt, och så fort går det inte när det börjar. Men min brors fena börade ochså vissla igår, då gick det fort!

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.