Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › VODOO
-
VODOO
Publicerad av luwa1 på 15 mars, 2001 vid 12:02Kollade just in din hemsida & det verkar som du inte lägger ner riktigt så mycket tid på att underhålla den som du borde. Är det pga att du är konfenist?
Prova en vit vecka då & då så ska du se att det blir bättre.
Hoppas på fina bilder på dig & doktorn i framtiden.voodoo svarade 24 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
En vecka kan ju vara svårt att leva utan konfen.
En dag går kanske bra men inte mer! -
Tar ju ett par timmar att fixa en hemsida och da vill man ju ha lite material och med den säsongen som va så blev det ju daligt med det !! men det ska bli bättring tills säsongen börjar !! men jag struntar i flash..tror jag….
vooodo
-
Hallo Voodoo,
Var har du hemsidan. Är det Bear Island sidan fortfarande? har tappat bort bokmärket.
-
Hittade på hemsida.
Jag gillar dina översättningar 😉 Westridge(västerås). Hhehe
Vi ses när det blir varmare. -
westridge är inte min översättning utan Peters och den är på hans sida!! Vi ses!!
vooodo
-
Har gjort en liten uppdatering på min lilla sida, satt ett par timmar utan konfen…den är fortfarande under uppbyggnad, men kika in och titta …du måste ha FLASH..http://micam1.tripod.com
vooodo
-
Glömde berätta att du behöver kuskaper i engelska också….
vooodo
-
Nu ska du väl inte ägna dig åt din hemsida. Ut och segla med dig, halva mälaren är ju öppen från lögis bort mot lövudden. Hade premiär i går söndag, känds riktigt bra och blåste gjorde också. : )
/ Stefan
-
Tjena jag hörde att ngn var ute , jag åkte själv ner 2 ggr men 1 a gången låg det en massa rutten is och flöt ..(och det vill jag inte köra på igen) var ner efter 1 timme igen och då hade det gått upp ca 50m till…så snart är det dax…Ser fram emot Björnön..och lite mer vind bara!!
vooodo
-
Idag på eftermidagen var det öppet från lövudden till svartån utlopp, så man behöver inte segla i is sörja, bara att tuta och köra. Onsdag förmidag ser lovande ut, synd att man jobbar : (.Siktar på lördag annars ! Du har ju skaffat ett större segel, så nu kanske du får plana lite ibland ; )
/ Stefan -
har skaffat en lite större bräda, en 258:a 58 bred wave/freestyle 85-90L….en riktig pärla, du får se….och antagligen ett Volcano 5.9.
vooodo
Logga in för att svara.