Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing voodoo och North..

• voodoo och North..

Publicerad av voodoo på 29 december, 2000 vid 21:22

Måste bara få försvara mig lite mot nedanstående inlägg som ska bero på det ska. ”tjatet” om DrX och North.
    De flesta inläggen har jag skrivit efter att ngn nämnt mitt namn i sitt inlägg, visst var det tjatigt ett tag .. Att man sedan skriver att 2001 seglen är fina, så är det väl bra att man skriver om sina NYA grejer och det är väl egentligen det och lite till som konfen är till för ?? För att läsa om egenskaperna på de nya grejerna som folk har köpt och testat för första gången tycker jag är de bästa inläggen här ihop med liite resereportage.

anonym-anvandare svarade 24 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 december, 2000 vid 09:15

Klart har man skrivit över 439 inlägg och sedan som Linsurfer 500 st så undrar man om ni har tid att segla.

• voodoo

Medlem
    30 december, 2000 vid 09:36

Det har ju varit väldigt dåligt med seglingen iår, sista seglingen hade jag med 5.0 i början av sept. så detta år var rena katastrofen hoppas att 2001 blir rena stormen tills dess får ju videon stå och gå för att memorera alla coola manövrar och få ännu värre abstinens!!

• anonym-anvandare

Medlem
    30 december, 2000 vid 10:24

Ett stort tack till Voodoo och Linsurfer. Det är inlägg som era (97.8% av dom) som gör denna konferens läsvärd. Linsurfer tillhör en av de få som lite mer ingående diskuterar prylar utifrån egna erfarenheter och utan Voodoo så skulle denna konferens var klart trist. Visst pushas det egna prylar med det är ju en självklarhet så länge vi inte har en svensk objektiv windsurfingtidning.

Kanon – Fortsätt med era inlägg
    Mvh /Bosse

• anonym-anvandare

Medlem
    30 december, 2000 vid 13:06

Kanske du kan prova ett lite större segel med lite mer power.

• voodoo

Medlem
    30 december, 2000 vid 17:18

Jag väntar på en 5.3:a men sen är gränsen nådd : )

• anonym-anvandare

Medlem
    30 december, 2000 vid 17:35

Håller helt och hållet med Bosse. Gillar man ett märke så ska man så klart uttrycka det på konfen vilket för övrigt är det bästa materialforumet i Sverige. Att sedan vissa tror att allt som skrivs på konfen skall tas som absolut sanning och verkar bli besvikna över att företag försöker göra smygreklam är bara helt enkelt dumma. Lär er granska källkritiskt! Hoppas verkligen Voodoo förtsätter med sin Northnoja fastän alla vet att Nasih är märket som rockar fett:-) Köp Naish det är världens bästa segel! (Eller var det Simmer jag skulle skriva…)

• anonym-anvandare

Medlem
    30 december, 2000 vid 21:44

Håller med dig fast jag saknar lite ölandsseglarnas inlägg dom brukar vara rätt vettiga. Var håller dom hus? Seglar dom än.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing voodoo och North..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.