- 
		Vriden innerbladderMin innerbladder har vridit sig på min EH 19… jag har tagit ut den och kalkat den för att sedan försöka sätta tillbaka den korrekt… men det funkade inte vidare bra… tips på hur man kan lösa det? 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vriden innerbladder
Min innerbladder har vridit sig på min EH 19…
jag har tagit ut den och kalkat den för att sedan försöka sätta tillbaka den korrekt… men det funkade inte vidare bra…
tips på hur man kan lösa det?
du måste vara jäkligt noggran när du matar in bläran, ta någon till hjälp och gör allt mycket precist. när du fått in den blåser du upp den lite åt gången och känner om den ligger rätt, skaka och dra annars och pumpa lite till sen. fortsätt tills den ligger rätt. NOGGRANHET vid inmatningen är det viktigaste!
Svar till:
NOGGRANHET vid inmatningen är det viktigaste!
[/ QUOTE ]
Instämmer
problemet löst…
tack för hjälpen…!
dock så var det ju mkt smidigare att ta ut innerbladdern från öppningen i mitten istället för att dra ut den ur änden….
”dock så var det ju mkt smidigare att ta ut innerbladdern från öppningen i mitten istället för att dra ut den ur änden”
OMG
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vriden innerbladder
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.