Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › VSKs hövding!
-
VSKs hövding!
Publicerad av debkausf på 3 april, 2009 vid 15:40debkausf svarade 16 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Ja, ja… Jag blev just uppringd av en dam i Björkäng som tyckte att både artiklarna i tidningen och radiopratet var jättebra. Hon var asförbannad på länsstyrelsen som vill förbjuda henne att gå och rasta hunden på hennes egen back-yard. Vi har nog lite stöd från lokalbefolkningen!
-
@Blackadder 538690 wrote:
Ja, ja… Jag blev just uppringd av en dam i Björkäng som tyckte att både artiklarna i tidningen och radiopratet var jättebra. Hon var asförbannad på länsstyrelsen som vill förbjuda henne att gå och rasta hunden på hennes egen back-yard. Vi har nog lite stöd från lokalbefolkningen!
Asgott! En strimma av ljus har tänds. Med lite tur o stöd från befolkningen kan vi lyckas ännu en gång! Nu gäller det att alla kiteare jobbar för att skapa debatt o värva motståndare.
-
debkåusf;538686 wrote:lyssna efter 05:50
5:50 på ”Senaste nyheterna” eller?
-
Funkar inte för mig…. MEN låter som om vi ska försöka väcka dom ”hundarägare” som ännu sovit och liera oss med dom i det här ärendet!
Aloha till våra PR-agenter i VSK:-)! -
här har vi väl ”sakägare” som faktiskt får överklaga beslutet, om de nu bor så nära stranden
bra jobbat, ni verkar bli belönade med vind där uppe i norr i morgon!(slänger på mig boardshortsen och drar till gymmet istället)
-
above_the_law;538709 wrote:Funkar inte för mig…. MEN låter som om vi ska försöka väcka dom ”hundarägare” som ännu sovit och liera oss med dom i det här ärendet!
Aloha till våra PR-agenter i VSK:-)!Klicka på länken o lyssnna efter 5min 50sec så hör du hövdingen. Kan vara någon inställning som behövs för srs webbradio
Logga in för att svara.