-
VW-buss högtak säljes
sorry, offtopic, jag vet….
Frankrike eller Portugal i sommar?
Säljer nu min trotjänare då familjen blivit för stor… VW Transporter, högtak, -84, har gått ett antal mil men håller man bara efter vanliga slitdelar så lär den rulla många långresor till. Fyra bältade platser (ink förare), gasolkök, diskho, kyl, extra fritidsbatteri, full ståhöjd, mycket stuvutrymmen, specialtakräcke lastar alla brädorna på sidorna, ev. SUP-paddlar och w-surfriggar packas enkelt i högtaket. I högtaket kan också de små sova, iallafall upp till 4-5 år. Tillräckligt stor för att rymma familjen men tillräckligt liten för att fricampa vid Atlantkusten tex. Brukar också klara personbilsmåtten på färjorna. Dubbelsängen bäddas ut på några sekunder. Vi har rullat ett antal långresor i den och det är inga problem att bo längre tider i bussen. Senaste åren har vi bott med två barn i den.
Bussen är nybesiktigad och helt resklar!
Prisidé 29.000:- Men minst lika viktigt som att jag får hyfsat betalt är att ”det lirar” med köparen. Bussen har helt enkelt FÖR mycket själ för att jag ska sälja till vem som helst… Men tror du att du är den rätte så ring mig på 0708-130445.
Tyvärr, inga svar hittades.
Logga in för att svara.