Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › WA Freestyle film. Spöa denna redigeringen Sam:)
-
WA Freestyle film. Spöa denna redigeringen Sam:)
Publicerad av davids på 25 februari, 2007 vid 17:44Sjukt nice klippt och redigerat… och inte så dålig åkning heller för den delen. Enjoy:
sourra svarade 18 år, 2 månader sedan 22 Medlemmar · 35 Svar -
35 Svar
-
helvete va fet! lätt det snyggaste filmklippet jag har sett.
-
Sweet! Som man nu häftigt säger nuförtiden!
Ser ut som ”riktig” kamera filmat detta om ni förstår vad jag menar, alltså inte digital kan det stämma?
35mm(??) eller nått sånt.
-
whaaat? äckligt feta kameror för o få till den slowmon? 16 mm?
-
feet, men o-eight kommer med low budget real gansta style shit later on owning this shit 😛
-
Hmmm kan inte svara på det men jag gissar att det är allt volentär jobb faktiskt. WAKSA är en ideel organisation som tar pengar av dess medlemmar och sänder till AKSA, så vi får en försäkring som täcker olyckor och resten går till att organisera events så som denna, wave-state championships och Kitestock som var i helgen. Många duktiga människor som är engarerade och lägger ner lite extra tid för att få allt att funka.
Borde finnas något liknande i Sverige tycker man….
-
Satan Det var det snyggaste jag sett hoppas filmen e lika grymt klippt! fyttifaaan!
-
@curry 366895 wrote:
whaaat? äckligt feta kameror för o få till den slowmon? 16 mm?
Det e fejkad slowmo, kolla noga på åkarna så kan man se att vissa delar av åkaren inte roteras rätt. Man skulle behöva en framerate på typ 500 bilder/sekund för att kunna göra det där med analog filmkamera. SÅ om dom inte har extremt mycket spons från nån tekniktokig galning med alldeles för mycket pengar på fickan så tror jag inte det är äkta 😉
Men snyggt var det!
Logga in för att svara.