Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Wallén Sports söker en lagerarbetare

• basse

Medlem
    16 februari, 2005 vid 10:58

Visst gör han det men det är nog lättare att få jobb på Walléns lager än på Kepplers lager….

• voodoo

Medlem
    16 februari, 2005 vid 11:54

jättebra att handla i tyskland så vi blir av med våra handlare i sverige, synd när man har sönder ngt och MÅSTE ha ta i ngt snabbt och tydligen skiljer det inte ngt i pris har jag hört!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2005 vid 12:05

Det går snabbare att lära sig shapa och bygga en bräda sjäv än att handla av Wallén. Walléns priser är förmodligen de högsta i världen om det nu ens går att handla.

• styret

Medlem
    16 februari, 2005 vid 12:06

word som fan.
    jag brukar itne ens orka poängtera det längre eftersom man alltid verkar tala för döva öron.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2005 vid 12:14

Sant, bräda hinner jag nog shapa ihop själv innan jag hör nåt från Wallen. Men jag är ju sugen på Viper masten, på rean kostar den ju under 9 lax!! Vilket klipp! Hoppaas dom inte hinner ta slut med tanke på service nivån och det otroligt låga priset wink.gif wink.gif wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2005 vid 12:14

handlar du fjolårsprylar i tyskland så har du råd att köpa lite extra av ”förbrukningsmaterialet” man brukar köra sönder – och ändå komma betydligt billigare undan.

Ser faktiskt ingen anledning att ha kvar shopparna i sverige. Efter 15 års surfande och köpande av prylar har jag ännu inte stött på nån som på allvar försökt hitta rätt prylar till mig utan att mest tänka på sina egna marginaler.

Givetvis är handlarna i tyskland inte ett dugg seriösare men det kan man ta när de är fasligt mkt billigare

• basse

Medlem
    16 februari, 2005 vid 12:33

Det har ju poänterats tidigare… nya prylar, dvs 05’or nu, är dyrare i Tyskland medan äldre, fortfarande nya, är billigare pga av en lägre ”REA-skatt”.
    Däremot kan det vara läge att handla i Tyskland om det är något speciellt man vill ha tag på som är helt omöjligt att finna i Sverige, som tex en dubbelbag.

FAN vad svårt det skall vara att få fram en dubbelbag då!!!

• surferboy

Medlem
    16 februari, 2005 vid 13:01

Maila till info@wallen.se om det studsar på [email=”info@wallensports.se.”]info@wallensports.se.[/email] Den sistnämnda adressen är nyreggad och kanske inte har slagit igenom ännu.

Att vi inte svarat i telefon det senaste beror på att Hans är på sportlov och jag ligger hemma med värsta ryggskottet.

Vi är tillbaka och jobbar som vanligt från måndag i nästa vecka.

Mvh,
    Gustav

• surferboy

Medlem
    16 februari, 2005 vid 13:03

Herr anonym har varit i farten igen ser jag…

• surferboy

Medlem
    16 februari, 2005 vid 13:05

När då???

Vi kollar ständigt mailen både jag och Hans. Låter som skitsnack från herr anonym )som vanligt)

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2005 vid 13:09

Tjena

Jag skrev följande inlägg (köp i tyskland och du har pengar över till förbrukningsvaror). Jag står fullständigt för vad jag skrev. Motbevisa mig gärna om jag har fel!
    Dock riktade jag det inte specifikt mot Wallén.

• surfslusken

Medlem
    16 februari, 2005 vid 13:11

Verkar som det är 2,3 olika ”Herr anonym”, eller snackar han/hon med sej själv?

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2005 vid 13:38

Jag snackar nog med mig själv smile.gif

• voodoo

Medlem
    16 februari, 2005 vid 13:53

Dom anser säkerligen själva att det inte fungerat riktigt som dom vill iom att dom skaffar NY lokal och personal?
    Dyrt?? North kostar slantar, vill du inte ha det bästa eller inte vill punga ut med slantarna så finns det ju billigare alternativ wink.gif

• surfslusken

Medlem
    16 februari, 2005 vid 13:56

Den om masten var ju faktiskt lite bra. Funderar på en sån själv 9 tusen, och då är det nästan halva ord priset. Ett klipp? wink.gif

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Wallén Sports söker en lagerarbetare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.