Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Wanted: Flaggstångsmarodör i Habo
- 
		Wanted: Flaggstångsmarodör i HaboPublicerad av anonym-anvandare på 11 januari, 2005 vid 15:47Du Paul som knäckte vår flaggstång på campingen, hör av dig. 
 Hoppas att du klarade dig bra och att det bara var stången du bröt. Slå en signal så vi får löst det här.Micke – Habo Ljung camping, tel 040-41 12 10. mackan svarade 20 år, 9 månader sedan 20 Medlemmar · 75 Svar
- 
			75 Svar
- 
Svar till: 
 Du Paul som knäckte vår flaggstång på campingen, hör av dig. 
 Hoppas att du klarade dig bra och att det bara var stången du bröt. Slå en signal så vi får löst det här.Micke – Habo Ljung camping, tel 040-41 12 10. [/ QUOTE ] Det där blir svårt att skylla på stormen  
- 
He he jag har en fet bild på det i min mobil ska se om jag inte kan posta den i kväll 
- 
e de nån som jävlas bara? hade vatt jävvlet kul isåfall. om inte, hur många bagare kostar en flaggstång? 
- 
det var en olycka för nån vecka sen och kajten knäckte stången på TVÅ ställen. 
- 
jo jag har hört om de. men jag bara tyckte de hade vatt riktigt roligt om någon bara för att jävlas gick in och skrev att det va micke på campingen och ville reda ut grejen. 
- 
Vi löser detta för dig Micke på något sätt. Palle 
 Hör med ditt försäkringsbolag vad som gäller bör ju gå på hemförsäkringen. Om inte så får vi samla ihop och hjälpa dig med flaggstången skall nog inte vara något problem att fixa lite stålar till den.
- 
Snackade med Micke för en stund sen, får helt enkelt fixa en ny eller begagnad. Någon som har ett tips? 
- 
tja , jag hittade denna på blocket för 400 spänn. http://www.blocket.se/view/3901754.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0 Mvh Micke 
- 
vem har en bil som rymmer en flaggstång och har lust att köra till jönköping? 
- 
Fan Patrik – om micke lovar att ha en Naish flagga i den så kan väl du stå för stålarna 😉 
Logga in för att svara.