Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wanted: Flaggstångsmarodör i Habo

• patrikol

Medlem
    13 januari, 2005 vid 12:20

Ring Micke på campingen han om någon har ju säkert koll på längden.
    0739-168508

• luuddee

Medlem
    13 januari, 2005 vid 13:01

max 10..

• niklas82

Medlem
    13 januari, 2005 vid 13:17

jag tycker patrik o steffo guden kan starta ett Flaggstångs forum för detta börjar eskalera till stora proportioner,

ser en tv reklam framför mig…

”Hjälpen till det katastrof drabbade Habo har börjat nå fram, men ännu är det långt kvar tills micke o paul har löst problemet, dom behöver mat o kläder.. hjälp dom genom att sätta in ett öre på pg 199 663 – 3 märk talongen ”flaggstångsmarodören”.
    Tack för ditt stöd ”

(obs fingerat Pg nummer skänk ditt öre till paul direkt istället)

• skanepaul

Medlem
    13 januari, 2005 vid 15:14

Dra åt helvete! Här försöker folk hjälpa till lite som kommer detta oerhört irriterande inlägg! Fan stick!! frown.gif Skiter i hur mycket ironi som finns i det, fan vad irri man kan bli!

• niklas82

Medlem
    13 januari, 2005 vid 16:44

shit pommesfrittes….

Helt harmlöst inlägg med som sagt mycket Humor i o ironi….
    trodde jag jämfört med vad som står här innan.
    Ser iofs ingenstans att jag klankar ner på att folk hjälper dig gjorde bara en rolig grej av allt mitt i allt… för det var den uppfattningen jag fick (inte om hjälpen till dig) av inläggen innan att detta var en ganka rolig händelse med knäckt flaggstång….

• skanepaul

Medlem
    13 januari, 2005 vid 17:28

Kom med något konstruktivt istället då, som alla andra gjort.

• luuddee

Medlem
    13 januari, 2005 vid 17:52

det va ingen ”rolig” händelse..

• kalabra

Medlem
    13 januari, 2005 vid 18:05

Om du har en försäkring, har du kollat om den täcker?
    Om inte gör det så slipper du kanske krånglet med att köra runt med en flaggstång…. smile.gif

• dirk_diggler

Medlem
    13 januari, 2005 vid 18:20

den som borde ha försäkring är väl Micke, sen hjälps vi åt med vad självrisken kostar.

• walle

Medlem
    13 januari, 2005 vid 18:25

Svar till:

den som borde ha försäkring är väl Micke, sen hjälps vi åt med vad självrisken kostar.

[/ QUOTE ]
    brukar vara några tusenlappar billigare att ta ut det på en privatperson än på ett företag… tongue.gif

• skanepaul

Medlem
    13 januari, 2005 vid 18:34

Har allrisk försäkring, 1500 i självrisk, men försöker hitta ngt billigare först.

• rambo_johnson

Medlem
    13 januari, 2005 vid 20:34

fan bara ut o klipp en flaggstång nånstans finns ju överallt

• luuddee

Medlem
    13 januari, 2005 vid 20:44

mm fan ja har tänkt på de.. kanske kan sno en från den andra campingen itne så långt o bära då ju..

• pjoter

Medlem
    13 januari, 2005 vid 20:53

ska den snos nånstans så ska det väl va från våra kära vänner klagshamn surfers. om dom nu har nån.

• pjoter

Medlem
    13 januari, 2005 vid 20:56

Du har inte olycksfallsförsäkring på samma bolag ellerså? för då borde du väl kunna köra på samma självrisk och plocka ut lite kulor för sveda å värk? För du skadade dig väl en del också va??

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications