Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wanted i Habo!

• dmp

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 10:16

HAHAHAHA hengo la just märke till din bild!! hahaha !”#¤

//Jake

http://www.kitepower.se

• melker

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 10:22

ja jävlar hengo den var bra. hahhahahhahhahahhahhahh

• sidpiraya

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 11:18

Ha ha ..
    vi får göra en citat lista det kan bli tok kul 🙂

• hengo

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 11:40

eller sätta best of jackass´s in habo -03 rulle grin.gif

tack tack, fotade kaninen ute på beachen häromdan. han har visst samma brät som mig!

• virre_bu

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 12:48

Sätt ut webb kameror i Habo så man ser hur man inte ska göra… 😛
    Tur att man bor i norrland och kan köra till en ensam vik lååååååååångt bort där ingen ser mej när jag gör bort mej och kastar kiten hit och dit…

• anonym-anvandare

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 12:53

nu drar ja ut till tok habo

• melker

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 13:32

jag är där om ena temma eller sååååå

• stellan

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 14:19

Det var jag som ”Kryssade” mellan betongpelarna. Vad jag sa var: ”Väldigt jobbigt med betongpelarna som är ivägen men man lär sig iallfall att kryssa”, på skoj.
    För helvete dom står ju där och vad fan ska man göra. Ni som är så jävla erfarna behöver inte vara så snabba på att hugga på oss som försöker. Alla nybörjare är inte klantarslen. Tagga ner lite.

• hstrom

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 14:40

Som vindsurfare har man ju alltid trott att kitare e’ lite speciella… o nu vet man ju att det e’ sant… wink.gif

• eddie

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 17:41

Svar till:

Det var jag som ”Kryssade” mellan betongpelarna. Vad jag sa var: ”Väldigt jobbigt med betongpelarna som är ivägen men man lär sig iallfall att kryssa”, på skoj.
    För helvete dom står ju där och vad fan ska man göra. Ni som är så jävla erfarna behöver inte vara så snabba på att hugga på oss som försöker. Alla nybörjare är inte klantarslen. Tagga ner lite.

[/ QUOTE ]

Stellan! Det jag funderar mest på är vilken tur de har som aldrig själva behövde passera nybörjarstadiet… Härligt att bara kränga på sig våtdräkten, upp med 16m2, och sedan kör man lite fräcka hopp…. Första gången!!!
    Värre då för sådana som jag… som måste hålla på å träna och öva… *ler ödmjukt*

• melker

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 17:59

Stellan det var inte du som sa det jag påpekade. OCH jag skulle aldrig klanka ner på nån annan kitare. Är ju för faan mer eller mindre nybörjare själv. Tycker mig bara se mycket mer vårdslöshet hos dem som börjar i år än hos de som började förra året.

• melker

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 18:00

Stellan sorry om det var så, det vara bara så jag fick det berättat för mig. OCH jag skulle aldrig klanka ner på nån annan kitare. Är ju för faan mer eller mindre nybörjare själv. Tycker mig bara se mycket mer vårdslöshet hos dem som börjar i år än hos de som började förra året.

• sidpiraya

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 18:21

Svar till:

Ni som är så jävla erfarna behöver inte vara så snabba på att hugga på oss som försöker. Alla nybörjare är inte klantarslen. Tagga ner lite.

[/ QUOTE ]

Blir tvungen att lägga mig, så nu blir troligen folk förbanade på mig också….

Tror att en del ”nybörjare” inte ska ta det så personligt. Jag tror inte att det de ”erfarna” tror att alla nybörjare är klantarslen, utan vad det handlar om är:

Jävligt tråkigt om någon ska dö ..

En tillräckligt allvarlig olycka och det finns risk att vår sport blir förbjuden.(specielt om en 3:e person blir inblandad)

Redan med dessa små saker som har hänt i sommar, så vet vi inte hur länge eller under vilka förhålande vi kan fortsätta vara i Habo.

Jag tror vi är många med mig som börjar bli jävligt oroliga för att något av detta ska hända, det har nu varit alltför nära flera gånger nu.

Mvh
    /Michael

• stellan

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 18:45

Jaja det är lugnt. Sorry om jag brusade upp lite men ibland hugger folk lite snabbt men det får man kanske bjuda på. No har feelings, tusen tack för hjälpen med brädan Melker – ses i Habo imorrn. MVH

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wanted i Habo!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.