• skanepaul

Medlem
    2 mars, 2006 vid 17:52

Är handledsleashen tillbaka eller???? Annars ser den riktigt nice ut, varjefall det jag sett av den hittills.

• pjoter

Medlem
    2 mars, 2006 vid 18:19

ser ut som en go bom. men vad e allt mecket du håller upp på mittlinorna?

å handleash är tufft! kan man göra en deadman-kiteloop.

• asger_g

Medlem
    2 mars, 2006 vid 20:19
    SkånePaul wrote:
    Är handledsleashen tillbaka eller???? Annars ser den riktigt nice ut, varjefall det jag sett av den hittills.

Til SkånePaul:

Leashen er ikke nødvendig, fordi du har 100 % depower. Når jeg har været ude med Waroo’en har jeg taget leashen af og brugt min Hp leash direkte i chickenloop’en.

Leashen er har bare for en sikkerhedskyld med når du køber Waroo’en. Reelt ingen grund til at bruge den.

TIl Pjoter:

Det er en lækker ”swivel” som sidder lige over ”depower-linen”, så dine forliner ikke bliver snoet ved rotationer. Det er også her du kan lave ”depower-linen” kortere. Man skal dog lige huske at man mindsker de 100 % ”depower” des kortere man laver ”depower-linen”.

Asger G

• bohm

Medlem
    2 mars, 2006 vid 21:45

Är det is- och snöfritt i Danmark?? eller var är bilderna tagna? Man kanske skulle dra över till danmark o lindra abstinensbesvären…

,

• asger_g

Medlem
    3 mars, 2006 vid 00:31
    bohm wrote:
    Är det is- och snöfritt i Danmark?? eller var är bilderna tagna? Man kanske skulle dra över till danmark o lindra abstinensbesvären…
    ,

Billederne er taget for 4 dage siden. Vi havde lidt snö igår, men det er allerede smeltet igen her.

Asger G

• roland

Medlem
    3 mars, 2006 vid 14:26
    Asger_G wrote:
    bohm wrote:
    ,

Billederne er taget for 4 dage siden. Vi havde lidt snö igår, men det er allerede smeltet igen her.

Asger G

Gillar du 12an ska du testa 9an den e riktigt bra jag kan kora nastan samma vind med 9an som med 12an for 9an e mycket snabbare

• asger_g

Medlem
    4 mars, 2006 vid 13:05
    Roland wrote:
    Asger_G wrote:
    bohm wrote:
    ,

Asger G

Gillar du 12an ska du testa 9an den e riktigt bra jag kan kora nastan samma vind med 9an som med 12an for 9an e mycket snabbare

Jeg glæder mig også til at få testet Waroo 9 m2 på vandet. Waroo 12 m2 hurtig og lækker at surfe med. Jeg synes dog ikke at den har så mycket mere bundtræk som en almindelig 12 m2 C-kite. Hvad synes du Roland?

Asger G

• walle

Medlem
    5 mars, 2006 vid 13:19

Ska bli kul att se hur mina ONE kites från OceanRodeo funkar…
    kollar man på forumen runt om så e det ju just Waroo och One som en del håller som favoriter, ganska lika varandra…

One kitesen har ju inte kommit ut riktigt ännu så det e ju inte så många som kört dom…

Men waroo’n har ju fått positiva resensioner 🙂

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.