Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Waroo vs Switchblade i Brasilien

• Waroo vs Switchblade i Brasilien

Publicerad av 25apan på 1 december, 2005 vid 18:05

Skulle va intressant att höra vad dessa svenskar egentligen tyckte.

”That said, we let some riders from Sweden, who have been riding crossbows for the last 2+ months here in Brazil, try the Waroo a few days ago and they were very vocal about how upset they were that they had to go back to their Crossbows. I know I’ll get flamed for that, but it’s the truth. The Waroo is so much lighter and easier than the Crossbow, and they are very different kites.”

Hela tråden:

http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2322312&postdays=0&postorder=asc&start=0

asger_g svarade 19 år, 11 månader sedan 16 Medlemmar · 41 Svar
  • 41 Svar
  • asger_g

Medlem
    1 december, 2005 vid 20:00

Endnu bedre at jeg kommer forbi Sverige med nogle Waroo kites som I kan teste. Jeg skulle gerne få en stak demo-kites indenfor den nærmeste fremtid. cool.gif

Asger G

• jbi

Medlem
    1 december, 2005 vid 20:06

När finns Waroo till försäljning i norden ??

• pepa

Medlem
    1 december, 2005 vid 20:09

Vad har Switchblade med det här att göra?

• 25apan

Medlem
    1 december, 2005 vid 22:48

Svar till:

Endnu bedre at jeg kommer forbi Sverige med nogle Waroo kites som I kan teste. Jeg skulle gerne få en stak demo-kites indenfor den nærmeste fremtid. cool.gif

Asger G

[/ QUOTE ]

Gärna det. Ungefärligt pris på 12:a waroo + bom?

• zilversurfarn

Medlem
    1 december, 2005 vid 23:09

Shit, här är man borta från forumet ett par dar och helt plötsligt är man mer lost än vanligt.
    Nån mer än jag som missat Waroo helt?

Hittade denna pressrelease från Best på Kiteforum för er som är lika insnöade som mig: http://forum.bestkiteboarding.com/viewtopic.php?t=1050

Kul att det händer saker i branschen!

• asger_g

Medlem
    2 december, 2005 vid 01:23

Svar till:

När finns Waroo till försäljning i norden ??

[/ QUOTE ]

Jeg skulle meget gerne have Waroo kiten hjemme til salg i norden i februar eller senest marts.

Priserne på på Waroo’en får jeg om ganske kort tid. Indtil nu har jeg kun fået priserne på Yarga 06, Yarga Pro 06 og Nemesis Pro 06

http://www.bestkiteboarding.dk

• rambo_johnson

Medlem
    2 december, 2005 vid 08:05

Inlägg raderat av KonfMaster

• pepa

Medlem
    2 december, 2005 vid 15:50

Jag håller med Hugo.

• asger_g

Medlem
    2 december, 2005 vid 16:27

grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

• dedde

Medlem
    2 december, 2005 vid 16:58

jag håller med alla…

• 25apan

Medlem
    2 december, 2005 vid 18:13

Svar till:

Svar till:

Asger G

[/ QUOTE ]

kom ska du få en waroo up i ditt danska Röhull, ta med din tyska bögkompis MrKiwiStiwi

[/ QUOTE ]

Jag bör inte beställa bindningar från BEST va? Jag antar att jag i så fall kommer att klassas som en ”bögkompis” och kommer att få ”en waroo upp i mitt rövhål” om jag visar mig på stranden shocked.gif.

• pepa

Medlem
    2 december, 2005 vid 20:37

Du har förstått precis hur vi kommer att handskas med Waroo-köpare.

• 25apan

Medlem
    2 december, 2005 vid 21:27

Inlägg raderat av KonfMaster

• pepa

Medlem
    2 december, 2005 vid 22:09

Den är redan uppumpad vid applikation.

• roland

Medlem
    2 december, 2005 vid 23:11

Jo vad vill ni veta att Waroo e en battre kite jo beror lite pa vad man vi ha kanske men crossbowen som jag hade var enligt MIN mening mycket samre pa allt!
    vet inte om kvaliten pa Waroo e sa bra men den som e pa crossbowen e skit! Bladerns passar inte kiten riktig sa det blir bubblor som tillslut gar sonder.
    Somarna spricker har hant pá flera stallen bode pa LE och pa strutarna. Har alltid trott att cabrinha ska holla hog kvalitet men inte pa min bow ijallefall.
    Men nog om det! Dom Waroo prototyperna som jag kor eller har kort e valdigt mycket lattare pa bommen och mycket snabbare en Crossbow inte lika kansliga att kroka ur heller. Vad mer vill ni veta.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Waroo vs Switchblade i Brasilien

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.