• hankloose

Medlem
    15 oktober, 2006 vid 18:58

Lika fula som 06orna! Nä allvarligt talat det där e ett speedsegel med gigantisk maststrumpa avsett för rekord. Men man får väl förmoda att Warp 07 kommer se ut som 06 fast med lite rött i toppen! Djärvare design får man leta efter!!! Skulle dock inte backa för 3 warp riggar!! nån som vill byta mot RS 6….

• jester

Medlem
    15 oktober, 2006 vid 19:21

Hankloose har rätt. Det där är speed-proton av Warp 2007.

Verkar som om Norths sätter en rund ring med färg runt sin logo inför 07… Snyggt? Vet inte. Föredrar nog 06 ändå. Av samma orsak som RS4 är grymt möe snyggare än senare RS-segel. Men som tur är så är utseendet inte allt… 😉

Hur som haver så kommer jag behålla mina warp 06 nästa år, och kanske bara komplettera med nåt segel om ekonomin tillåter. Är ju grymt nöjd med dom jag har… Skönare segel har jag inte kört på…

På mastsidan kommer Norths Platinum-master att vara vitfärgade (iPod-vita?) iaf nederdelen. Nog inte så tokigt med tanke på att masterna inte blir lika varma i solen då. Dock verkar dom bli något tyngre på kuppen…

• tobhed

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 08:14

Svar från mina ”källor” 😉

”This is a last asymmetrical proto made for Bjorn. It’s possible, that the sail will be come out in a small production!
    The Warp F2007 looks different… ”

Annars så ser det ut som om det blåste bra där nere..
    http://www.speedweek.co.za/2006/14.10/pages/DSCF5797.html

• faster

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 10:39
    Hankloose wrote:
    Lika fula som 06orna! Nä allvarligt talat det där e ett speedsegel med gigantisk maststrumpa avsett för rekord. Men man får väl förmoda att Warp 07 kommer se ut som 06 fast med lite rött i toppen! Djärvare design får man leta efter!!! Skulle dock inte backa för 3 warp riggar!! nån som vill byta mot RS 6….

Köp mina NS riggar dom är till salu 9.0 7.3 6.3 5.8

• hankloose

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 13:56

Vi kan byta jämt…..(-:

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.