Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Wave-Freestyle Cup-04!!!
- 
		Wave-Freestyle Cup-04!!!Publicerad av richi på 3 juli, 2004 vid 21:36… anonym-anvandare svarade 21 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 16 Svar
- 
			16 Svar
- 
Tänkte bara tillägga att tävlingen kommer att äga rum samtidigt som den stora windsurfing-tävlingen Transition-cup och mycket folk kommer att vara på plats från hela sverige! Det blir en bra stämning, och det finns även möjlighet för icke tävlingsdeltagande att kita lite längre ner i bukten! Det finns gott om plats för alla… Ni är hemskt välkommna!!! Mvh /Rikard 0709-903896 
- 
Vi har inte tillåtelse att köra under lördagen p.g.a. den andra tävlingen, annars hade vi gjort det! Hör av dig till oss sen Hasso… /Rikard 
- 
Vinden ser bra ut inför söndagen, och skepparmötet kommer att äga rum kl. 10.00! De inbjudna kommer att tävla om följande priser: 1 st customgjord Tablas-bräda! 
 1 st presentkort på 2000 kr i surfshopen, sponsrat av Slingshot!
 Glasögon från Dirty Dog
 T-shirts från Wave-pimpzLycka till!!! 
- 
vilka kommer? och du richi.. snygg bild i tidningen som halmstad högskola skickar ut   
- 
Tackar! Kostymen blev lite blöt kan jag tilläga  De inbjudna som kommer att tävla är: Christian Dittrich 
 Mikael Blomvall
 Jesper Berg
 Anna Sparre
 Kristina Karlsson
 Hugo Ljungberg
 Mårten Björnsson
 Björn Elowsson
 Fredrik Elowsson
 John Boberg
 Claes Lundin
 Markus Olsson
 + mig själv13 st blir vi efter ett par återbud! /Rikard 
- 
jag kan ju komma o trixxa lite…burning kiteloops, fakespinn-jujistzu to blunt. 
 the ususal stuff.
 /japan
- 
ja tänkte komma lite sent, komer bli en del Kir´s på Tiger ikväll med Persbrandt 
- 
Jävla skit har haft det ett par gånger snacka om jobbigt! Får väl surfa på nätet istället ett tag!   
Logga in för att svara.