Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › wem e på i habo zu morgen?
-
njae…jo klart man får. skriver litta här imorrn hur d blir.
-
Har du mitt nummer micke..Du kan väl ringa mig eller skicka ett mess när du ska ut..
-
Fan de lät som en go dag idag.. jävla bakfylla.
Jag kan nog köra imorrn tror jag, om jag kommer i säng nångång inatt. ringer kanske dig kaiser om jag inte kommer in här. -
Drar hemifrån nu. ska nån ärende först, men jag tror jag drar t habo vid 12-12:30
Slår dig en pling då henke för senaste uppdateringen.
-
hoppas ni hade de fortsatt gött!! va jävligt sugen men fifan va kallt det va!!! känns rätt gött å sitta här i värmen istället å steffo-surfa.
-
mm bidde nog 1.5h surft sen sket d sig regält.
Ska ta ett varmt varmt bad nu så får jag berätta mer sen
-
mm…visste e d kul att först ha sönder sin fotmudd så vi får tejpa med silvertape så att d bara läcker lite, o sen går två linor av när jag gör kiteloop långt ute så jag tvingas gå typ 500m i iskallt vatten o dessutom vatten långt upp i vänsterbenet…då e man en riktig gottegris

-
tyckte synd om dig idag.. Först det ena så den det andra. Det var inte din dag. Men det var fin surf till hans grejor gick söder.
Pjoter vilken kykling du är. Det var ju varmt i vattnet.

-
Va faen trodde jag var den enda som hade patent på sådana dagar!

Då har du haft otur så det räcker för 05 nu är det bara att njuta i fortsättningen.
-
haha.. jo de va kanske de för på land va de då fan inte varmt!! satt i 10 min med kameran å frös utav helvete.
får väl hoppas de blev några bilder. jag hängde inte hundra med på kameran, jag kör ju med system helt utan sånna där lyxiga elpinaler.
Logga in för att svara.