Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Westcoast söndag
- 
		Westcoast söndagPublicerad av emil_h på 25 augusti, 2007 vid 06:06Vilka ställen funkar bäst på rak väst/vnv som det ser ut o bli imorgon i Halmstad/Båstad-trakten? Skulle gärna vilja ha barbordshopp. 🙂 För mkt väst för Malen? _alexander svarade 18 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
Tror du verkligen det? Ser ju ut o bli aningen mkt väst i nuläget? Magnarp ger väl styrbordshopp? 
- 
Jo, förvisso styrbord i magnarp. Fast jag tror du kommer att få en kalas dag i Malen! Eller Ringenäs? Det ser ju ut att vrida lite mot Nord, då kan du ju åka dit! 
- 
Ivösjön blir ju babord… 🙂 Blev inte riktigt kalas idag va? Åk till Malen och kolla annars är det ju bara att dra vidare. 
 Jag matar ankorna i sjön
- 
OregistreradGäst25 augusti, 2007 vid 21:53Det blåser bra nu här vid riviera kl 23.30. kommer ev att köra mellanvägen/hemmeslöv om det blir vnv eller riviera alt. malen om det dra mer mot nv. 
 /hc
- 
OregistreradGäst25 augusti, 2007 vid 23:48Lindesnäs!!! 
- 
@Emil_H 408414 wrote: Vilka ställen funkar bäst på rak väst/vnv som det ser ut o bli imorgon i Halmstad/Båstad-trakten? Skulle gärna vilja ha barbordshopp. 🙂 För mkt väst för Malen? babordshopp är nog att glömma skulle jag gissa på, men ringenäs kommer bli grymt i eftermiddag 🙂 
Logga in för att svara.