Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Who was surfing on August 21 close to Solberga?!?

• anonym-anvandare

Medlem
    30 november, 2004 vid 11:51

Platsen är Tjuvkil… Surfaren är PutteDude från Std på västkusten…// Bearman.

• jogo

Medlem
    30 november, 2004 vid 12:24

Jag håller med dig om att det ser ut som Tjuvkil, men husbyggndaden som syns precis ovanför seglet finns inte på Älgön som ligger mittemot Tjuvkils huvud…

• docmaboule

Medlem
    4 december, 2004 vid 10:11

I got into contact with Viktor from bilderavljus (i.e. the company who actually took the picture) and I got the following answer:

”… The picture is taken on the 21 august (as it says in the text) at about 1.15 pm at a place called ”Tjuvkilshuvud” on the West Coast of Sweden. I remember taking this picture, first w/o the surfer, but then found it amusing to take one with it aswell.. We are a creative company 😉
    …”

tongue.gif

DocMaboule

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2004 vid 01:05

Jag (fotografen) kan lägga till att det var ett gäng vindsurfare som stod och gjorde iordning sina prylar på stranden med (2-4 pers). Om jag inte minns fel stod det även en tyskregistrerad folkabuss bredvid dem med utrustning i… wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2004 vid 07:51

fy faan vad sjukt!

sitter har i singapore efter 2 manaders surfing i Indo och kollar laget hur det har varit hemma och sa far jag se en brollopsbild pa min morbror och hans fru. Kan bekrafta att det ar i Tjuvkilshuvud, kan oxa tillaggas att det var brudgummen som fick mig att borja vindsurfa. han ar namligen en vindsurfare from back in the days..

/Jimmy

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Who was surfing on August 21 close to Solberga?!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.