Senaste nytt › Forums › Windsurfingutr på Lufthansa köpenhamn-Cape town??
-
Windsurfingutr på Lufthansa köpenhamn-Cape town??
Publicerad av bonasurf på 17 december, 2003 vid 14:14Någon som flygit med lufthansa till kapstaden ifrån Kastrup med windsurfinggrejjer? Fick ni betala övervikt??
bonasurf svarade 21 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Flog med Lufthansa fran Landvetter till Isla Margarita och dom ville ha 38000kr!!!!!!
-
38000:- ? inte 3800:- ? Annars borde väl det vara billigare med att köpa nytt där nere?
-
38000 var va dom skulle ha… tod lite tid innan dom fattade att d va surfprylar vi hade m oss…
slutade med 1250SEK /skalle….
-
Svar till:
Finns det inte ett forum för er kite killar?
[/ QUOTE ]
Skall vi inte alla vara vänner?
*flum flum*//jörgen
-
Stöddigt sinclair!!! Inte minst när du ska bo i det svensk sydafrikanska kiteteamets lägenhet(http://www.kiteboarding.se).
Jag vet for a fact att en viss rambo fick pröjsa 300 euros för sina kiteprylar när han flög ner till kapstaden. Men han flög med klm tror jag. Så ingen går säker.
men 300euros är tufft.Lndvetter suger fett att flyga ifrån. De har stenkoll det enda sättet att klara sig billigt undan där är att packa ihop dubbla kit som ett.
Apropå det så är det kanske det vi borde gjort Sinclair?
-
Stödigt? vet inte det, jag frågade bara om det inte fanns ett kiteforum.
-
Svar till:
Stödigt? vet inte det, jag frågade bara om det inte fanns ett kiteforum.
[/ QUOTE ]
Jodå. Det finns ett nära dig: http://www.steffo.nu/forum/postlist.php?Cat=&Board=kite
Trodde att alla på steffo kände till det.//jörgen
-
Jodå det finns det men där är du välkommen!
Vad bra att det finns sådana som du!
Så vet man att sånn är inte jag i allafall.
-
Vet du inte det så är det bara att beklaga! Men polletten kanske ramlar ner hos dig också!
-
Men jag då? Jag både Kitear och windsurfar. Jag kanske inte had lov till att starta denna tråd? Självklart är det precis lika intressant med hur det gått för kitearna att flyga. Checkin fpersonalen har sälan någon aning om vad som är i paketen.
Nej seriöst är det ingen mer som har några erfarenheter av lufthansa köpenhamn till kapstaden?
Logga in för att svara.