Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Windsurfresa april och maj

• Windsurfresa april och maj

Publicerad av swe_911 på 30 december, 2007 vid 19:21

Hello everybody! Nu i vintermörkret har jag bestämt mig för att sticka iväg i april och maj på en vindsäker resa någonstans.

Är det nån som har tips om var man kan åka för att hitta ett gött klimat och stabila vindar? Jag är ju sugen på Venezuela men det kanske inte är så vindsäkert så års?

/ Martin

chris svarade 17 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • mag

Medlem
    31 december, 2007 vid 19:20

På/I Maui, Kap Verde, Västindien (t ex Cabarete), Californien, Egypten, Marocko kan du hitta bra med vind. Kanske Gardasjön också?
    /Magnus

• imported_macts

Medlem
    1 januari, 2008 vid 15:04

Även Fuerte och Gran Canaria är bra vid den tiden av året

• chris

Medlem
    1 januari, 2008 vid 19:16

@swe_911 436079 wrote:

Hello everybody! Nu i vintermörkret har jag bestämt mig för att sticka iväg i april och maj på en vindsäker resa någonstans.

Är det nån som har tips om var man kan åka för att hitta ett gött klimat och stabila vindar? Jag är ju sugen på Venezuela men det kanske inte är så vindsäkert så års?

/ Martin

El Yaque har bra vind både i april och maj. Kolla länken http://www.club-mistral.com/en/destinations/weather/6/ där kan du kolla vinden tidigare år.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications