-
Windtools Booster
Hej!
Någon som har några synpunkter på Windtools Booster. Var kan man köpa den i Sverige?
M
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Windtools Booster
Hej!
Någon som har några synpunkter på Windtools Booster. Var kan man köpa den i Sverige?
M
Såg Dirk Hanel eller vad han nu heter deras team åkare köra på den och jag tyckte den såg ostabilare ut än naish o Wipi mfl.
Windtools Booster har uppblåsbar framkant men inte uppblåsbara ”lattor”. Jag tror vingen flyger OK och har OK drag, såg många duktiga köra hårt på Windtools på cabarete i vintras eftersom en av skolorna förde Windtools.
Men att man inte har uppblåsbara ”lattor” kan ställa till stora problem vid omstart i vatten, jag har till och med sett det göra så kiten blir liggande på rygg med allt tyg under vattet == omöjlig att få upp igen… så jag skulle absolut inte ta en Windtools som första kite utan speciell annan anledning.
mvh
/Jonas
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser